
baRt, maffe brabo met nog maffere ideeen
-
- Posts: 667
- Joined: Thu Jul 15, 2004 11:28 am
- Contact:
-
- Posts: 667
- Joined: Thu Jul 15, 2004 11:28 am
- Contact:
Grappig dat jij ook bent begonnen met een (sl)Opel. Heb zelf een Kadett D 1.2S gehad maar die liep met gemak 160, raar dat zo'n Corsa dan maar 155 haalt. Maar wijsheid komt met de jaren, rij nu naar volle tevredenheid met een ATR en ben uit een CRX gekomen, en van petjesvolk nooit last gehad. Welkom alhier!
-
- Posts: 47
- Joined: Fri Jan 27, 2006 1:37 am
lijkt me een veerstandig idee om een ITR te kopen met jouw motivatie financiel gezien, maar dan wel meteen de ITR tunen want anders word je om je oren gereden door al die jongens die hun B16A2 heftig getuned hebben en dat wil je dan ook weer niet :slaan: :slaan: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Genesis
Genesis
genesis wrote:lijkt me een veerstandig idee om een ITR te kopen met jouw motivatie financiel gezien, maar dan wel meteen de ITR tunen want anders word je om je oren gereden door al die jongens die hun B16A2 heftig getuned hebben en dat wil je dan ook weer niet :slaan: :slaan: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Genesis
Ach er zit tenminste een mooi schilletje om die b18 motor heen. :!:
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007