Wie wil mee naar de grote HondaRevolutions clubmeeting op zondag 26 maart 2006 bij het Heritage Motor Musem te Gaydon, UK?
Hieronder alleen de vragen en aanmeldingen, zie het nieuwe topicvoor alle informatie samengevat.

-------------------------------------------------------------------------------------------^
Toegang is £6 en hiermee kan je ook het museum bezoeken, met de mogelijkheid om een begeleide toer te doen (wel op tijd voor opgeven!)
Er is ook de mogelijkheid om verkoopstands op te zetten, dus er zullen mogelijk ook wat leveranciers staan (iets voor jou James?)
Lijst met stands zover:
1. SUMO Power - zij nemen een interessante auto mee, hun verkoopskraam, maar ook hun weegschalen. Hiermee kunnen degenen die het exacte gewicht of gewichtsdistributie van hun wagen willen weten dat eindelijk eens een keer meten!
2. Dent-Tech - Nigel, ook een Honda enthusiast en Revolutions clublid zal zijn uitdeuk-kit meenemen om deukjes uit te deuken. Ik heb hem in het verleden aan het werk gezien tjidens deze meeting en hij is zeer goed! 8)
Omdat dit op zondag plaatsvindt is het volgende mijn planning:
- Zaterdag overdag richting Calais om door de EuroTunnel naar de UK te rijden
- Inchecken in een hotel in de buurt van de meeting
- Zondagochtend in kolonne naar de meeting
- Zondagavond richting Folkestone om door de EuroTunnel naar Frankrijk te rijden
- Zondagavond laat in Nederland terug.
De nieuwe route heen (ongeveer) (inclusief bezoek aan Bluewater):

Route terug
Kosten van het hotel zijn tussen de €85 en €95 per nacht per kamer, voor max. 3 personen.
De oversteek kost ong. €60 per auto met EuroTunnel.
Let wel, deze prijzen zijn voornamelijk voor vroeg boeken (15 dagen of meer van tevoren.)
Wie gaan mee:
- Ivo & Britt 2 personen, Mazda6
- Miguel & Monique 2 personen, CTR
- Robin & Eveline 2 personen, ITR
- James 1 persoon, ATR
- Dimer & Gerard 2 personen, NSX
- Karmin & Marion 2 personen, ATR
- Frans 1 persoon ?, ATR
12 personen zover.
Tim & Sas hebben zich bij mij afgemeld, kunnen om gezondheidsredenen niet mee.