Vuurwerk rommel
Vuurwerk rommel
Ik wilde vanmiddag de wagen wassen toen ik zag dat de hele wagen onder de gekleurde stippen zat, overal paars, groen en blauw. Schijnbaar waren er gekleurde vuurwerk papiertjes op de wagen gekomen en door de nattigheid was de inkt uitgelopen. Op zich al frapant want mijn wagen staat achter een schutting op eigen terrein maar okee.
Tot zover niets aan de hand.... dacht ik. Met wassen gingen de vlekken er namelijk niet vanaf ondanks flink schrobben en kracht zetten. Toen werd ik zenuwachtig. :shock:
Met de nagel lukte het ook niet. Toen maar een claybar geprobeerd met quick detailer maar helaas. Toen een claybar met NXT was en daarmee kreeg ik die klotevlekken weg. Ik ben vanmiddag 3,5 uur bezig geweest om alleen die vlekken weg te krijgen.
Moraal van het verhaal? Mocht je wagen ook vuurwerkpapiertjes op de lak hebben liggen haal ze er dan zo snel mogelijk af en was de wagen voordat je ook met dit gezeik zit. Je schrikt namelijk best wel als de paarse vlekken niet van je witte lak gaan.
Tot zover niets aan de hand.... dacht ik. Met wassen gingen de vlekken er namelijk niet vanaf ondanks flink schrobben en kracht zetten. Toen werd ik zenuwachtig. :shock:
Met de nagel lukte het ook niet. Toen maar een claybar geprobeerd met quick detailer maar helaas. Toen een claybar met NXT was en daarmee kreeg ik die klotevlekken weg. Ik ben vanmiddag 3,5 uur bezig geweest om alleen die vlekken weg te krijgen.
Moraal van het verhaal? Mocht je wagen ook vuurwerkpapiertjes op de lak hebben liggen haal ze er dan zo snel mogelijk af en was de wagen voordat je ook met dit gezeik zit. Je schrikt namelijk best wel als de paarse vlekken niet van je witte lak gaan.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
-
re
de mijne is ook veilig binnen op me werk. achteraf een geluk ook want t is hier helemaal rood van de chinese rollen die zijn afgestoken.
je hebt wel een enorme geluk gehad dat je t eraf hebt gekregen, je zou er niet aan moeten denken dat t gespoten moet worden..
greetz
je hebt wel een enorme geluk gehad dat je t eraf hebt gekregen, je zou er niet aan moeten denken dat t gespoten moet worden..
greetz
-
als je het maar snel er vanaf haalt...
Tja... nieuwjaar en dus vuurwerk om 24:00. Wassen om 13:00. Lijkt mij snel genoeg zeker als je nagaat dat mijn wagen altijd ultiem in de was staat. Niet dus. :dunno:
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
-
Wat denk je zelf? :roll:itr-1895 wrote:IvoG wrote:Onder haar cover gestaan de hele maand.
En ben je niet bang geweest dat de cover in brand vloog door vuurwerk wat er op viel?
of dat er jongens er met de cover van door gingen? :x
ik heb de mijn tijdens de jaar wisseling maar voor de zekkerheid binnen gezetops:
Ik was bijna niet eens van huis gegaan en met mijn vrouw bij vrienden op bezoek. Uiteindelijk heb ik mij erin berust dat er hoe dan ook alstijd risico's blijven bestaan, en omdat het de hele dag had geregend en gevroren was de cover mooi nat. Ik heb er zelfs geen vuurwerk rommel op gehad, alleen een blaadje uit een boom lag er op toen ik thuiskwam.
IvoG wrote:Nee, in de hens gestoken, en tegen de brandweer gezegd dat het door vuurwerk kwam! :razz: :twisted:VTECCIE wrote:Das gezeik, je hebt toch wel die boom direct omgezaagd Ivo?
:-)
Je brengt me op ideën Ivo. Ik wil van een boom af die bij mij in de voortuin staat maar van de gemeente moet 'ie blijven staan. Kan ik dat volgend jaar eens proberen.