Nieuwjaars Meeting Honda Club Zuid-Holland

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
Honda Club Zuid-Holland

Nieuwjaars Meeting Honda Club Zuid-Holland

Post by Honda Club Zuid-Holland »

Beste autofanaten,

Afgelopen jaar organiseerde Honda Club Zuid-Holland voor de eerste keer hun nieuwjaarsmeeting op de carpoolplaats in Barendrecht.
We hadden toen gerekend op een stuk of 30 auto's, maar het werden er uiteindelijk 125!!!
De opkomst was veeeeeeeel groter voor wat wij in gedachten hadden, maar het paste allemaal met gemak. En alles liep perfect.
Omdat we de smaak nu te pakken hebben willen we het in 2006 nog groter en beter aanpakken, denk hierbij aan verschillende bezigheidsmogelijkheden. Om de kosten te kunnen drukken vragen wij 2 euro per auto. Wij hopen dan ook dat dit in goede banen zal verlopen! Dit alles zal plaats vinden op zondag 15 januari 2006 op het parkeerterrein van het kartcentrum in Poeldijk Klikkie, het begint om 16:00 uur en het eindigt om 22.00uur. We hebben plek voor ruim 300 auto's op het terrein zelf en als je wilt kan je een hapje en een drankje doen in het kartcentrum zelf, ook voor een rondje scheuren met een kart kan je daar terecht.
Graag vragen wij de clubs die komen om een mail te sturen naar [email:19tm4x6j]kaatje@hczh.nl[/email:19tm4x6j] Zo hebben wij een goed overzicht.

We hebben de DB Drag Crew en SPL Zwolle voor die dag gevraagd om de DB Drag te komen doen voor de audio en de uitlaat! Daar zullen ook bekers voor te winnen zijn. Ook zijn we bezig om te kijken of we een kleine show en shine wedstrijd gaan doen met eventuele bekers!

De Folder

Image
made by dex

Dit is voor nu alle informatie :D

Hopelijk mogen we jullie allemaal verwelkomen op zondag 15 januari!!

Met vriendelijke groet,

Het Bestuur
Honda Club Zuid-Holland

Carolina Lemmens
Remy Janssen
Alex Oskam
lange bas

Post by lange bas »

Is dat gelijk een optie om de nieuwjaarsmeeting van ONS daar te doen. :dunno:
Honda Club Zuid-Holland

Jullie zijn altijd welkom bij ons op de meeting, de mooie auto's mogen niet ontbreken op onze nieuwjaarsmeeting :lol:

Greetzz Flex
mr. X

Post by mr. X »

is er iemand van hier die hier naartoe gaat? ik kom zoiezo, dat heb ik al afgesproken met een vriend maar zal dus de enigste type-r zijn?
wilco

Post by wilco »

Voor mij te ver weg :(
Honda Club Zuid-Holland

Jammer dat de Type-R club er niet waren, ik heb 1 zwarte Type-R gezien op de meeting.

Ik heb hier een link waar je de foto's kan bekijken, heb zelf geen foto's kunnen maken omdat ik bezig was met de organisatie met het rest van het bestuur.

http://www.driftreport.nl/hczh2006

Greetzz Flex
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Ha! Ik was er wel! maar dat was niet de mijne.

Ik was lekker meegereden met een ander, ik had geen zin om hem helemaal op te poetsen ;)
mr. X

Post by mr. X »

dat was ik :-) waren alleen weer snel weg (toen de decibel contest begon) kregen nogal honger en het was echt niet warm, toen maar weer zachtjes aan naar huis getuft..

frank; had je deze auto nog gezien? http://www.driftreport.nl/hczh2006/imag ... ZH_jpg.jpg die was tekoop, hij vroeg er 2900 euro voor en dan kreeg je er een donor auto bij. achterwiel aandrijving zat turbo op. was wel automaat maar in de donorauto zat een handgeschakelde bak. buitenkant was echt té strak op 2 roestplekjes na.. zou dan waarschijnlijk een drif-auto worden

hah kijk op deze foto staan ik en de vriend waar ik mee was :lol:
http://www.driftreport.nl/hczh2006/page ... ZH_jpg.htm
HondArd

Post by HondArd »

Vreemd, nog een bedrijfsauto ook. Maar wel een leuke.
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Hij zag er idd rete strak uit! Ik heb me nog staan verbazen hoe netjes dat oude bakje er uit zag!
Honda Club Zuid-Holland

http://www.ijske.com staan meer foto's :d

Greetzz Flex
Locked