Becas: EP3

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
becas©
Posts: 228
Joined: Sun Dec 25, 2005 11:37 pm

Becas: EP3

Post by becas© »

General:
- Honda CR-X siR
- Genuine Mugen bodykit

Engine:
- B16A
- ABS
- LSD
- Power Steering
- AM Inlet Manifold Gasket
- Short Gear Shifter
- WAI

Chassis:
- H&R Adjustable Coilovers
- Rota 15" Slipstream
- Yokohama A539s 195/55/15
- Grooved/ drilled brake discs (front & rear)

Bodywork:
- Metal roof
- JDM Wind deflectors
- Lexan rear quarter panel
- Rear quarter and rear window tinted

Interior:
- Electric Windows/ Electric mirrors (non folding)
- CV
- Climate Control
- 35mm steering wheel
- JDM mats
- Aluminium gear stick and pedals

+ All the JDM goodies that are standard (doorpanels, seats etc etc)

Pictures:
Image
Image
Image
Image
Blokkie_R
Posts: 132
Joined: Tue Aug 02, 2005 4:35 pm

Post by Blokkie_R »

Welkom Bert............zeer mooie wagen. Heb er zelf ook zo één gehad, ook in die kleur, maar is helaas kort gereden :cry: M'n hart gaat nog steeds sneller kloppen als ik er zo één zie.
User avatar
slydawg
Posts: 3684
Joined: Tue Jun 14, 2005 12:23 pm

Post by slydawg »

Welkom. Heb deze crx denk ik al eens gespot, weet het niet zeker.
Mooie bak iig.
becas©
Posts: 228
Joined: Sun Dec 25, 2005 11:37 pm

Post by becas© »

dank u :D
Als je em gespot zou hebben kan dat alleen maar bij SOI zijn geweest, verder ben ik nml niet naar meetings geweest dit jaar.
DC2
Posts: 1088
Joined: Fri Sep 26, 2003 3:43 pm

Post by DC2 »

Welkom :-)
eteuben
Posts: 1781
Joined: Tue Jun 21, 2005 8:57 pm
Contact:

Post by eteuben »

Welkom, schitterende wagen. Zul je zeker geen spijt van krijgen, nu je em gehouden hebt. Et zijn immers de klassiekers van de toekomst. Houden dus!!
jupke
Posts: 584
Joined: Sun Feb 06, 2005 7:01 pm

Post by jupke »

welkom bert, en suc6 weer met het project
Type-S-Boy
Posts: 667
Joined: Thu Jul 15, 2004 11:28 am
Contact:

Post by Type-S-Boy »

Hey welkom op het forum mooie CRX :D
Civic Type S
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Zeer nette Rex! Welkom.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
wilco
Posts: 1548
Joined: Thu Dec 22, 2005 5:59 am
Contact:

Post by wilco »

Ik dacht eerst ; hé die komt me bekend voor , er rijdt volgens mij ook 1 CRX VTEC in A'doorn met een turbo en ook is die CRX zo goed als stock gelaten ,maar succes met dit project!

Oh ja welkom hier!
Tom
Posts: 343
Joined: Sat Jan 24, 2004 9:28 pm

Post by Tom »

Welkom Bert :D ! Strakke auto...
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

Welkom. Het is geen Type-R, maar zeker een klassieker van de toekomst. Als je een kleine, lichte, snelle auto zoekt kun je gewoon niet om een CRX heen en kan de vergelijking met veel moderner spul glansrijk aan.
becas©
Posts: 228
Joined: Sun Dec 25, 2005 11:37 pm

Post by becas© »

Erg leuk die positieve reacties allemaal!
Dimer
Posts: 2596
Joined: Sat Jul 03, 2004 7:32 pm
Contact:

Post by Dimer »

zo, dat is weer eens een mooie Rex :D

welkom!
VTECRob
Posts: 1690
Joined: Tue Apr 19, 2005 11:22 am
Contact:

Post by VTECRob »

Heej Bert, Welkom hier...
Suc6 met de wederopbouw... :-)
WinFreak
Posts: 196
Joined: Fri Jan 14, 2005 3:49 pm

Post by WinFreak »

En dan moet je me toch is uitleggen wrom heel dat turbo spul er weer af is... auto in de verkoop, onderdelen los verkocht, auto ineens weer houden.... ???????
Image
becas©
Posts: 228
Joined: Sun Dec 25, 2005 11:37 pm

Post by becas© »

Turbo spul eraf en auto in de verkoop: wilde wat nieuwers rijden, DC2. Auto toch houden: kon wat uniekers kopen dan een DC2, dus de auto blijft totdat ik die heb (15 januarie als het goed is) daarna gaat die waarschijnlijk in onderdelen uit elkaar. Brengt meer op en ik kan niet tegen testrijders die em vanuit 8000RPM in de vierde versnelling 2 keer in de 3 rammen ipv de 5 zoals laatst.....
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

becas© wrote:Turbo spul eraf en auto in de verkoop: wilde wat nieuwers rijden, DC2. Auto toch houden: kon wat uniekers kopen dan een DC2, dus de auto blijft totdat ik die heb (15 januarie als het goed is) daarna gaat die waarschijnlijk in onderdelen uit elkaar. Brengt meer op en ik kan niet tegen testrijders die em vanuit 8000RPM in de vierde versnelling 2 keer in de 3 rammen ipv de 5 zoals laatst.....

Mogen we dan weten wat je wel aan gaat schaffen? Of komen we dat op 15 januari pas te weten.
WinFreak
Posts: 196
Joined: Fri Jan 14, 2005 3:49 pm

Post by WinFreak »

Ah ok, ik dacht dat de crx ineens voor goed bleef...
Image
itr-1895
Posts: 678
Joined: Thu Apr 14, 2005 7:23 pm

Post by itr-1895 »

becas© wrote: ik kan niet tegen testrijders die em vanuit 8000RPM in de vierde versnelling 2 keer in de 3 rammen ipv de 5 zoals laatst.....


zoiets liet ik dus helemaal niet 2 keer gebeuren....
1 keer kan iemand dat bij mij doen en dan ram ik hem de auto uit. :twisted:
Locked