Grote beurt bij de dealer of...?
Grote beurt bij de dealer of...?
Is de Honda dealer de beste plek om de itr een grote beurt te laten ondergaan? Zo ja, welke dealer in de omgeving Rotterdam heeft de voorkeur? Zo nee, waar zou je dan terecht kunnen?
Ik laat de grote beurt nog steeds uitvoeren door een dealer. De kleine beurten niet.
Als je erbij blijft dan is Jan van Dijk in Brielle een goede.
Als je erbij blijft dan is Jan van Dijk in Brielle een goede.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
vtecman wrote:hey
ik ga altijd naar honda verhagen ik vind de service daar goed en kan er altijd bij blijven..
greetz
Ja, ik heb ook altijd (bijna) alles daar laten doen. Kon er idd altijd bij staan. Tot nu toe nooit problemen meegemaakt. Ik zal denk ik weer daar de beurt laten doen; ik was nieuwsgierig naar eventueel andere dealers.
Toevallig nu ik de grote beurt wil laten doen, kreeg ik afgelopen week een reclamebrief van Honda Van Roon in Krimpen a/d IJssel over o.a. een grote beurt. Hierin stond een opgave van €279 voor een grote beurt, voor Honda's van 5 jaar en ouder (prijs is incl. APK, wat bij mij al is gebeurd).
typeR2004 wrote:vtecman wrote:hey
ik ga altijd naar honda verhagen ik vind de service daar goed en kan er altijd bij blijven..
greetz
Ja, ik heb ook altijd (bijna) alles daar laten doen. Kon er idd altijd bij staan. Tot nu toe nooit problemen meegemaakt. Ik zal denk ik weer daar de beurt laten doen]
Ben vandaag ook even bij Verhagen langs geweest voor de wagen van mijn vriendin en een afspraak te maken voor een grote beurt van m'n Accord. Als het om service gaat, zit het wel ok daar. Ik heb nl. ook die reclamebrief gehad van Verhagen. Ook €279,- incl APK.
- Gaskleppie