itr 1650
-
- Gaskleppie
He Bas, mooi dat de wagen weer in orde is en leuk kennis gemaakt te hebben.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Ik heb contact gehad met de RDW (vriendin van mij) en zei zegt:
Er staat niets in de wetgeving over ramentinten.
Je mag redelijk zwart gaan ,maar de omstanders moeten je zien zitten .
Zij zei ook dat ome agent je GEEN boete kan geven voor te donkere ramen.Doen ze dat wel is haar advies laat het VOORKOMEN en je krijgt gegarendeerd je gelijk bij de rechter.
Ik ben nog bezig om dit verhaal op papier te krijgen en ook wacht ik nog op het antwoord van ome agent(ze zijn niet zo snel) :wink:
Er staat niets in de wetgeving over ramentinten.
Je mag redelijk zwart gaan ,maar de omstanders moeten je zien zitten .
Zij zei ook dat ome agent je GEEN boete kan geven voor te donkere ramen.Doen ze dat wel is haar advies laat het VOORKOMEN en je krijgt gegarendeerd je gelijk bij de rechter.

Ik ben nog bezig om dit verhaal op papier te krijgen en ook wacht ik nog op het antwoord van ome agent(ze zijn niet zo snel) :wink:
-
Nou daar gaan we weer:
Ik ben onderuit gegaan met me fiets.
Gevolg: een gebroken kaak en 5 hechtingen in me kin en ook nog last van me knie en schouder.
Er zitten nu 2 beugels op me tanden vast geschroefd(met ijzerdraad onder me tanden langs)die blijven daar 6 weken zitten en dan maar hopen dat me kaak weer op de oude plaats terug kom te staan.
Zoals je ziet ben ik niet een persoon dat veel geluk heeft. :wink:
Ik ben onderuit gegaan met me fiets.
Gevolg: een gebroken kaak en 5 hechtingen in me kin en ook nog last van me knie en schouder.
Er zitten nu 2 beugels op me tanden vast geschroefd(met ijzerdraad onder me tanden langs)die blijven daar 6 weken zitten en dan maar hopen dat me kaak weer op de oude plaats terug kom te staan.
Zoals je ziet ben ik niet een persoon dat veel geluk heeft. :wink: