Wat mij nu gebeurd!
-
Wat mij nu gebeurd!
Kom ik na m'n werk naar mijn auto gelopen, die ik steevast altijd naast een 9 verdiepingen hoog flatgebouw zet omdat daar de hele dag bejaarden voor het raam zitten die de boel een beetje in de gaten houden.
Druk het alarm eraf en op het moment dat ik m'n deur opentrek, BANG!!, knalt m'n hele achter raam eruit What the F%#k!
Het eerste wat ik deed is om me heen kijken of een of andere malloot een steen naar me gooide, niemand te bekennen, ik had ook helemaal geen steen zien vliegen maar er lag wel een steen naast de auto met een schade plek erop.
Toen ik omhoog keek naar de flat zag ik de waarschijnlijke boosdoeners, meeuwen!
Na wat navragen bleken er dezelfde soort stenen als degene naast de auto op het dak van de flat te liggen en er waren geen werklui ofzo op het dak geweest die dag.
Aan de rand van het raam, voorzover het er nog in zat kon ik zien waar de steen gevallen was, ooit heb ik eens bijna een steen op m'n kop gehad van een kraai, dus moet ik denk ik toch de meeuwen de schuld geven.
De steen was dus eerder die dag al gevallen en heeft een buts gemaakt, doordat ik de deur opendeed krijg je een druk verschil waardoor het hele raam in duizende stukjes barstte.
Je moet je voorstellen hoe je er dan beteuterd bijstaat als dat ineens gebeurd
Het achterraam is aardig groot en het glas lag tot ver op de voorstoelen, ook moet ik enkele dagen op de nieuwe achterruit wachten aangezien niets van een ITR op voorraad is.
Helaas had ik geen fototoestel bij.
Pas dus op voor vogels mensen :wink:
Druk het alarm eraf en op het moment dat ik m'n deur opentrek, BANG!!, knalt m'n hele achter raam eruit What the F%#k!
Het eerste wat ik deed is om me heen kijken of een of andere malloot een steen naar me gooide, niemand te bekennen, ik had ook helemaal geen steen zien vliegen maar er lag wel een steen naast de auto met een schade plek erop.
Toen ik omhoog keek naar de flat zag ik de waarschijnlijke boosdoeners, meeuwen!
Na wat navragen bleken er dezelfde soort stenen als degene naast de auto op het dak van de flat te liggen en er waren geen werklui ofzo op het dak geweest die dag.
Aan de rand van het raam, voorzover het er nog in zat kon ik zien waar de steen gevallen was, ooit heb ik eens bijna een steen op m'n kop gehad van een kraai, dus moet ik denk ik toch de meeuwen de schuld geven.
De steen was dus eerder die dag al gevallen en heeft een buts gemaakt, doordat ik de deur opendeed krijg je een druk verschil waardoor het hele raam in duizende stukjes barstte.
Je moet je voorstellen hoe je er dan beteuterd bijstaat als dat ineens gebeurd
Het achterraam is aardig groot en het glas lag tot ver op de voorstoelen, ook moet ik enkele dagen op de nieuwe achterruit wachten aangezien niets van een ITR op voorraad is.
Helaas had ik geen fototoestel bij.
Pas dus op voor vogels mensen :wink:
Re: Wat mij nu gebeurd!
Mau il-Vec wrote:Kom ik na m'n werk naar mijn auto gelopen, die ik steevast altijd naast een 9 verdiepingen hoog flatgebouw zet omdat daar de hele dag bejaarden voor het raam zitten die de boel een beetje in de gaten houden.
:lol: beter alarmsysteem bestaat er niet.
Maar vervelend voor je

Aardig gek, die scherven blijf je overigens nog jaren tegenkomen.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
-
Het leek ook als in een film, eerst een knal en toen scheurde het in 100000 stukies, om later pas in elkaar te vallen, bizar gewoon.
Donderdag gebeurd en dindag pas de ruit binnen, ook kan bij de ITR geen noodruit geplaatst worden vanwege de kromming in het glas, dus mocht het je ooit overkomen, zorg dat je em ergens binnen kunt stallen! sowieso wel handig met zo'n exclusieve auto.
En idd ja, achteraf geluk dattie niet op de lak is gekomen.
Donderdag gebeurd en dindag pas de ruit binnen, ook kan bij de ITR geen noodruit geplaatst worden vanwege de kromming in het glas, dus mocht het je ooit overkomen, zorg dat je em ergens binnen kunt stallen! sowieso wel handig met zo'n exclusieve auto.
En idd ja, achteraf geluk dattie niet op de lak is gekomen.
- Gaskleppie
Mau il-Vec wrote:Het leek ook als in een film, eerst een knal en toen scheurde het in 100000 stukies,
Heb je ze geteld? Nee, geintje. Dat een meeuw überhaupt een steen op kan pakken en deze vervolgens ergens laat vallen. Moet je wel erg uitkijken tegenwoordig, alle zegen komt van boven maar nu komt de ellende daar ook al uit vallen.
-
-
-
No claim wordt ook niet aangetast meer, vroeger werd de no claim nog wel eens voor een jaar 'bevroren'. Gelukkig is dat nu verbeterd :-)
Oja, de ruit zit er sinds vandaag weer in, het rubber is nog een beetje hobbelig maar de ruit is stip en krasvrij :shock: :wink:
Wat was die ouwe ruit dan toch verweerd zeg :!:
Oja, de ruit zit er sinds vandaag weer in, het rubber is nog een beetje hobbelig maar de ruit is stip en krasvrij :shock: :wink:
Wat was die ouwe ruit dan toch verweerd zeg :!: