Accu in kofferbak
Accu in kofferbak
Ik heb een optima yellowtop aangeschaft maar kom er net achter dat dat ding niet past in een ITR :?
dus dan zet ik hem maar achtering, en maak ik met 25mm2 kabels de aansluitingen naar voren toe..
wie heeft er nog meer een accu achterin of foto's want dan kan ik kijken hoe ik eht precies moet gaan vastmaken...
ik wou het zo doen:
18mm mdf plaat in kofferbak, lings ind e hoek de accu plaatsen en vastzetten op de mdf plaat, dan 2 vergulde accuklemmen en 25mm2 plus kabel + massa kabel naar voren leiden, en onder de motorkap de plus kabel met een verderlerblok opslitsen naar de positieve kabels van het motorcompartiment
de massa kabel leid ik eveneens door naar eht originele punt voor en ik maar nog een kleine massa aansluiting in de kofferbak...
de eventuele versterkers die in de toekomst in d ekofferbak komen te zitten worden ook op de mdf plaat vastgezet en rechtstreeks via de accu gevoed...
dus dan zet ik hem maar achtering, en maak ik met 25mm2 kabels de aansluitingen naar voren toe..
wie heeft er nog meer een accu achterin of foto's want dan kan ik kijken hoe ik eht precies moet gaan vastmaken...
ik wou het zo doen:
18mm mdf plaat in kofferbak, lings ind e hoek de accu plaatsen en vastzetten op de mdf plaat, dan 2 vergulde accuklemmen en 25mm2 plus kabel + massa kabel naar voren leiden, en onder de motorkap de plus kabel met een verderlerblok opslitsen naar de positieve kabels van het motorcompartiment
de massa kabel leid ik eveneens door naar eht originele punt voor en ik maar nog een kleine massa aansluiting in de kofferbak...
de eventuele versterkers die in de toekomst in d ekofferbak komen te zitten worden ook op de mdf plaat vastgezet en rechtstreeks via de accu gevoed...
Nyther wrote:ik heb optima al voorin gekregen....
Ik zie dat jij nog een originele accu hebt... dat ken niet he freddie!
snel ook maar een optima aanschaffe...
wagen start beter nu, ramen gaan sneller up en down en de hifi draait al harder en zuiverder!!!!!
Achhhhhhh...................... Ik hou de wagen liever origineel.
Fredje-Nos wrote:Nyther wrote:ik heb optima al voorin gekregen....
Ik zie dat jij nog een originele accu hebt... dat ken niet he freddie!
snel ook maar een optima aanschaffe...
wagen start beter nu, ramen gaan sneller up en down en de hifi draait al harder en zuiverder!!!!!
Achhhhhhh...................... Ik hou de wagen liever origineel.
in dat geval mag je me al je aftermarket parts doneren aan mij

ff fotke van optima:

-
Nyther wrote:Volgens mij kan VTECrob die dingen regelen!
Ik heb inderdaad een stuk of honderd van die dingen verkocht...
Maar op dit moment ben ik daar niet meer mee bezig.
Als je er inderdaad eentje nodig hebt, kan je hem of nieuw aanschaffen bij audiozaken voor ongeveer 200-300 euro.
2e hands kan je hem vaak voor iets van 70-80 euro krijgen...
Vaak te koop gezet op Audio sites, zoals WinFreak al zei....
Check http://www.showyoursound.nl.
In het forum audio stuff for sale zijn er zat optima's te koop.
In het forum audio stuff for sale zijn er zat optima's te koop.