TCC Club Meeting [9 oktober]

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
HondArd

Post by HondArd »

Ik weet dat het op het laatste moment komt (excusez-les-mot), maar ik moet me bij deze afmelden voor morgen. Mijn zwager viert zijn verjaardag en hij stelde het zeer op prijs dat ik daar ook bij zou zijn. Aangezien hij ons al rond een uur of twee verwacht, hij woont in Oost-Brabant, en het in Bleijswijk pas rond een uur of 12 begint, zou het ook niet te combineren zijn. Het spijt me geweldig maar het is niet anders.
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

k*t smoes......

:wink:
Mau il-Vec

Post by Mau il-Vec »

Ik moet mij ook afmelden.

Zonder achteraam kachelen is niet echt ideaal.

Terechte smoes,toch? :wink:
IvoG

Post by IvoG »

AccordTypeaRd wrote:Ik weet dat het op het laatste moment komt (excusez-les-mot), maar ik moet me bij deze afmelden voor morgen. Mijn zwager viert zijn verjaardag en hij stelde het zeer op prijs dat ik daar ook bij zou zijn. Aangezien hij ons al rond een uur of twee verwacht, hij woont in Oost-Brabant, en het in Bleijswijk pas rond een uur of 12 begint, zou het ook niet te combineren zijn. Het spijt me geweldig maar het is niet anders.

Ja hallo! Je kan toch zorgen dat je er om 12 uur bent? Dan om 1:20 wegrijden en je bent zo weer in Noord Brabant! Je reed toch ATR? :dunno: :wink:

Mau il-Vec wrote:Ik moet mij ook afmelden.

Zonder achteraam kachelen is niet echt ideaal.

Terechte smoes,toch? :wink:

K*t smoes :razz:

Je kan met iemand anders meerijden toch, zat mensen uit de regio Rotterdam. Het is een club meeting, en dan ga je elkaar ontmoeten en spreken toch? :dunno:

Organiseren we iets leuks, zeggen ze af... :roll:
IvoG

Post by IvoG »

11:15 De Meern it is, omrijden of niet! 8)
Tim

Post by Tim »

Ivo is toch meteen als je richting utrecht rijd vanuit amsterdam a2 dan richting a12 en dan eerste pomp station ???
IvoG

Post by IvoG »

Ja. Net na afslag De Meer op A12.
HondArd

Post by HondArd »

IvoG wrote:Ja hallo! Je kan toch zorgen dat je er om 12 uur bent? Dan om 1:20 wegrijden en je bent zo weer in Noord Brabant! Je reed toch ATR? :dunno: :wink:

Het feestje is in Noord-Brabant en dan in het oosten, vandaar dat ik ook zei Oost-Brabant. In Gemert om precies te zijn, en dat ligt op iets meer dan 120km van Bleiswijk. Anderhalf uur rijden, en dan moet je al een beetje doorrijden. Ik rij inderdaad ATR, maar te hard rijden ga ik niet doen, en een half uur in Bleiswijk om daarna alsnog te vertrekken vind ik eigenlijk zonde, vandaar dat ik me afmeld.

IvoG wrote:Organiseren we iets leuks, zeggen ze af... :roll:

Het leek me inderdaad een hele leuke meeting, in ieder geval veel beter als bij AVB en meer te doen als bij ShowOff.
Mau il-Vec

Post by Mau il-Vec »

K*t smoes

Je kan met iemand anders meerijden toch, zat mensen uit de regio Rotterdam. Het is een club meeting, en dan ga je elkaar ontmoeten en spreken toch?

Tuurlijk, maar als je zelf over zo'n brute auto bezit en daarover wilt praten en vergelijken is dat erg frustrerend, wetend dat ie thuis zonder raam staat :wink:
Honda Club Zuid-Holland

Post by Honda Club Zuid-Holland »

Zeer mooie auto's vandaag weer gezien, nog nooit zoveel Type-R bijelkaar gezien.

Zodra ik de foto's bewerkt heb zet ik gelijk de link hierop.

Greetzz Flex
HONDA

Post by HONDA »

De opkomst gisteren was inderdaad erg goed. Er waren veel leden maar ook een groot aantal niet-leden met Type-R's plus de non-Type-R's.

Het was leuk om oude bekenden weer eens te zien en nieuwe gezichten te verwelkomen. Het weer werkte gelukkig ook goed mee.

Gaskleppie heeft de Playstation wedstrijd gewonnen. Volgende keer krijgt Frank bij karten meer gewicht mee en bij Playstation wedstrijden een langzamere wagen. :D

TCC bedankt voor de goede zorgen en voor het beschikbaar stellen van de zaak. Hopelijk mogen we nog een keer terugkomen. :thumbs:
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Type-S-Boy

Post by Type-S-Boy »

Was een leuke dag erg naar me zin gehad leuk iedereen weer te zien, jammer van de modder weg alleen :lol: ben benieuwd naar de foto's van iedereen :wink:
Civic Type S
WinFreak

Post by WinFreak »

Nou waar blijven die foto's dan... :D
Image
Blokkie_R

Post by Blokkie_R »

Jammer dat ik eerder weg moest, maar zeker een leuke bijeenkomst :-) Heb me dan ook niet aan iedereen kunnen voorstellen. Heb voornamelijk ook m'n ogen uitgekeken. Kan nu iig bij sommige namen een gezicht plaatsen.
Volgende keer ben ik er weer.

En idd, die modderweg had ik ook het liefst vermeden.

Gr. Marcel
slydawg

Post by slydawg »

Was idd een zeer gezellige dag.
Foto's zijn welkom want ik heb er geen genomen.
Voodoo

Post by Voodoo »

Was voor mij weer een nuttige dag geweest :-) namelijk weer wat geleerd.(dit is voor Ivo :lol :)
Type-S-Boy

Post by Type-S-Boy »

Blokkie_R wrote:Jammer dat ik eerder weg moest, maar zeker een leuke bijeenkomst :-) Heb me dan ook niet aan iedereen kunnen voorstellen. Heb voornamelijk ook m'n ogen uitgekeken. Kan nu iig bij sommige namen een gezicht plaatsen.
Volgende keer ben ik er weer.

En idd, die modderweg had ik ook het liefst vermeden.

Gr. Marcel

Ik heb je wagen mooi schoon gezien :wink:
Civic Type S
DC2

Post by DC2 »

Leuke dag met een goede opkomst! :-)
Tom

Post by Tom »

Was inderdaad een erg geslaagde dag :thumbs: !!!
itr-1895

Post by itr-1895 »

het was weer een super dagje :thumbs:
zoveel type-R's bij elkaar had ik nog nooit gezien :shock:

en heeft er al iemand wat foto's online?
Locked