Misschien niet helemaal op zijn plaats (het is alles behalve een snelle auto), maar wel grappig omdat het de werking van het IMA concept uitlegt
http://www.honda.nl/specials/car/civic_ima/start.htm
Demonstratie Civic IMA
Ik heb laatst een ima mee gehad als leen auto. Best grappig en rijdt nog niet eens erg beroerd. De stoelen vond ik nog het slechtste, erg zacht en houden je totaal niet op je plek. Verder een ruime auto waarbij je nauwelijks merkt dat er een elektromotor meedraait.
En je gaat na een stukje echt je best doen om netjes te rijden, door de pijltjes op je dashboard die aangeven of je opmoet schakelen of niet.
Vering was ook te soepel naar mijn smaak.
Hij is totaal niet snel natuurlijk maar als gezins auto best te pruimen denk ik. Ik verwacht meer van de nieuwe ima die volgend jaar of nog net dit jaar komt. (Die heet dan ook hybrid wat beter aanslaat bij de gemiddelde koper.)
Jammer dat de overheid alweer gaat prutsen aan de bpm regeling die nu geld voor de ima.
En je gaat na een stukje echt je best doen om netjes te rijden, door de pijltjes op je dashboard die aangeven of je opmoet schakelen of niet.
Vering was ook te soepel naar mijn smaak.
Hij is totaal niet snel natuurlijk maar als gezins auto best te pruimen denk ik. Ik verwacht meer van de nieuwe ima die volgend jaar of nog net dit jaar komt. (Die heet dan ook hybrid wat beter aanslaat bij de gemiddelde koper.)
Jammer dat de overheid alweer gaat prutsen aan de bpm regeling die nu geld voor de ima.
Nurburgring blauwe S2000 2005
Alfa rosso 155Q4 wb 1995
Alfa rosso 155Q4 wb 1995