Martijn en CTR
Martijn en CTR
Eindelijk na erg lang zoeken dan eindelijk mijn auto gevonden.
Ik mag "hoop ik " me plaatsen in het rijtje van de CTR
Ik ben gisteren laat vrijdag 09-09-05 naar de CTR gaan kijken en hem ook gekocht .
Ik loop al de hele dag met mij hoofd heel ergens anders, maar dat zullen jullie wel begrijpen.
Ik heb veel hulp gehad van een goede vriend en tevens Honda gek en liefhebber ook mijn vader is een goede hulp geweest voor de technische ondersteuning.
Ik mag hem woensdag halen en ga er dan ook een flink stukje mee rijden. Dus als je woensdag een zilveren CTR ziet rijden met een mannetje met een enorme smile dan moet ik het zijn
Martijn
P.S. veel dank ook aan alle mensen die hebben gereageerd op mijn voorgaande vragen HELEMAAL top
Ik mag "hoop ik " me plaatsen in het rijtje van de CTR
Ik ben gisteren laat vrijdag 09-09-05 naar de CTR gaan kijken en hem ook gekocht .
Ik loop al de hele dag met mij hoofd heel ergens anders, maar dat zullen jullie wel begrijpen.
Ik heb veel hulp gehad van een goede vriend en tevens Honda gek en liefhebber ook mijn vader is een goede hulp geweest voor de technische ondersteuning.
Ik mag hem woensdag halen en ga er dan ook een flink stukje mee rijden. Dus als je woensdag een zilveren CTR ziet rijden met een mannetje met een enorme smile dan moet ik het zijn
Martijn
P.S. veel dank ook aan alle mensen die hebben gereageerd op mijn voorgaande vragen HELEMAAL top
-
-
WAT EEN FEEST
Mensen wat heb ik lopen hobbieen in al die jaren.
Had gelijk aan een honda moeten beginnen.
Wat een geweldig feest is dat ik ben zeldzaam zo vrolijk geweest in de auto.
Dit is precies wat ik wil
Nogmaals dank aan iedereen voor alles
Frans thanx voor alle tijd die je heb vrijgemaakt.
De fotoos komen er zo snel mogelijk aan ben alleen niet zo'n held op de pc.
MARTIJN CTR Nr 1145
Had gelijk aan een honda moeten beginnen.
Wat een geweldig feest is dat ik ben zeldzaam zo vrolijk geweest in de auto.
Dit is precies wat ik wil
Nogmaals dank aan iedereen voor alles
Frans thanx voor alle tijd die je heb vrijgemaakt.
De fotoos komen er zo snel mogelijk aan ben alleen niet zo'n held op de pc.
MARTIJN CTR Nr 1145