Header voor de DC2?

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
User avatar
CyRaX
Posts: 929
Joined: Mon Jan 19, 2004 2:51 pm

Header voor de DC2?

Post by CyRaX »

Is dit nou de GOEDE header voor onze dc2.
Past deze bolt on???

Dan vind ik hem namelijk wel erg goedkoop! :wink:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/JDM-Header-4-1-Acura-Integra-AI-GSR-B18C1-DC2-94-01_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33631QQitemZ7999538246QQrdZ1
eteuben
Posts: 1781
Joined: Tue Jun 21, 2005 8:57 pm
Contact:

Post by eteuben »

Zou nooit iets kopen via Ebay, omdat je er niet mee terug kan als het product niet goed is. Koop zoiets gewoon in Nederland bij een fullcartuning of showoff. Mocht er dan iets mis zijn, kun je altijd terug ivm garantie ed.

Maar das mijn mening.

Want alle antwoorden op je vragen hierboven kun je pas beantwoorden als je het product betaald hebt en thuis hebt liggen. Past ie dan niet of slecht dan zit je.
Erick
Posts: 271
Joined: Thu Nov 20, 2003 2:35 pm

Post by Erick »

eteuben wrote:Zou nooit iets kopen via Ebay, omdat je er niet mee terug kan als het product niet goed is. Koop zoiets gewoon in Nederland bij een fullcartuning of showoff. Mocht er dan iets mis zijn, kun je altijd terug ivm garantie ed.

Maar das mijn mening.

Want alle antwoorden op je vragen hierboven kun je pas beantwoorden als je het product betaald hebt en thuis hebt liggen. Past ie dan niet of slecht dan zit je.


Zou ik niet doen, bel Hyper of TCC maar is voor meer info.
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

Ach, het is 1 van de zoveelste Mugen clonen. Je kan dus ook het vermogen meestal wel verwachten van zo'n clone.
Slecht doen ze het vaak niet hoor! Het is er 1 met de lekkere dikke flens aan het eind en dat is de belangrijkste factor voor winst bij een B18.
Ik ben wel bang dat hij erg laag hangt.....
User avatar
CyRaX
Posts: 929
Joined: Mon Jan 19, 2004 2:51 pm

Post by CyRaX »

Gaskleppie wrote:Ik ben wel bang dat hij erg laag hangt.....


Denk je dat doordat het een 4-1 is en deze na de "bocht" dus nog uit 4 bestaat??
Of lijk je het te zien op de foto?
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

Het lijkt zo op de foto. Ik weet hoe de bochten normaal lopen en hoe hoog de uitgang van de header normaal zit.
Mischien valt het mee, moeilijk te oordelen van de foto

Alle 4-1's hangen vrij laag. Een enkeling heeft de moeite gedaan om de buizen meer naast elkaar te leggen ipv onder elkaar, maar die kosten de hoofdprijs!
Deze is geen geld in verhouding!
Nyther
Posts: 698
Joined: Wed Nov 12, 2003 5:09 pm

Post by Nyther »

Hyper heeft een mooie header van peak performance, ook een mugen kloon meen ik, prestaties zijn erg goed al zeg ik het zelf! met 2,5 inch flens
ITR1689
Posts: 1250
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:00 pm

Post by ITR1689 »

Hangt er allemaal vanaf hoe goed het nagemaakt is....
Sommige klonen zijn zo slecht dat ze nieteens passen....
Ik zou heel goed oppassen als je ITR verlaagd is. serieus...
itr-1895
Posts: 678
Joined: Thu Apr 14, 2005 7:23 pm

Post by itr-1895 »

Nyther wrote:Hyper heeft een mooie header van peak performance, ook een mugen kloon meen ik, prestaties zijn erg goed al zeg ik het zelf! met 2,5 inch flens


die peak header is een spoon kloon als het goed is.
hij hangt alleen een beetje lager maar als je auto 2-3 cm verlaagt is mag dat nog geen probleemen opleveren is mij verteld.
ik heb er namelijk zelf ook net 1 besteld 8)
ITR1689
Posts: 1250
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:00 pm

Post by ITR1689 »

itr-1895 wrote:die peak header is een spoon kloon als het goed is.

Denk je dat echt? Of werd het jou verteld door de verkoper.....
Kijk maar goed op de Spoon website.... :-)
S2K 2000
Posts: 29
Joined: Thu Jun 12, 2003 7:51 am

Post by S2K 2000 »

accordR alias AccordS
Posts: 1387
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Contact:

Post by accordR alias AccordS »

Hey Peter,

Gelukkig dat ik je weer eens hoor.
Kom je 1-10?

gr. Peter
User avatar
JDMTEG
Posts: 2820
Joined: Sun Mar 26, 2006 12:31 am

Post by JDMTEG »

Kent iemand de 4-1 header van meGan racing met 2.5inch flens? De buizen liggen
zo :!: :!:
:!: :!:


en niet
:!: :!:
:!: :!:
zo.

Is dit een goede header? :-?
ITR1689
Posts: 1250
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:00 pm

Post by ITR1689 »

Als het een goede Honda JDM kloon is, dan mag je dezelfde prestaties verwachten.
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Ik heb nog een echte Honda JDM ITR spruit te koop. KLIK
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

en dat is een hele goeie!
En een nette hoge constructie. Plus voor de belgen onder ons heel interesant omdat het een OEM Honda product is!
User avatar
JDMTEG
Posts: 2820
Joined: Sun Mar 26, 2006 12:31 am

Post by JDMTEG »

Gaskleppie wrote:en dat is een hele goeie!
En een nette hoge constructie. Plus voor de belgen onder ons heel interesant omdat het een OEM Honda product is!


En waarom is dat dan interessant?
ITR1689
Posts: 1250
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:00 pm

Post by ITR1689 »

ITR897 wrote:
Gaskleppie wrote:en dat is een hele goeie!
En een nette hoge constructie. Plus voor de belgen onder ons heel interesant omdat het een OEM Honda product is!


En waarom is dat dan interessant?

Voor de keuring....
User avatar
JDMTEG
Posts: 2820
Joined: Sun Mar 26, 2006 12:31 am

Post by JDMTEG »

ITR1689 wrote:
ITR897 wrote:
Gaskleppie wrote:en dat is een hele goeie!
En een nette hoge constructie. Plus voor de belgen onder ons heel interesant omdat het een OEM Honda product is!


En waarom is dat dan interessant?

Voor de keuring....


Ok. Had ik niet aan gedacht. Is inderdaad interessant.

Alleen de prijs valt me nog een beetje tegen. Weet wel niet wat zo een nieuwe OEM kost. En voor die van meGan vroegen ze maar 280 (3 weken gebruikt). Zag er op de foto nog zeer goed uit.

Momenteel heb ik een 4-2-1 header van DC erop en daar zijden ze op de keuring niks van. Misschien omdat die minder opvalt.
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Ik heb 700+ euro betaald voor de JDM ITR spruit.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Locked