Rally Integra dwars door de bocht!

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
Locked
Gaskleppie

Rally Integra dwars door de bocht!

Post by Gaskleppie »

Op verzoek, de foto's van Filip met de rally Intgera.
En nog met een verrassende uitslag ook!

Image

Image
Echt een hele stoere foto is dit!!!!

Image

Geslaagde eerste wedstrijd voor de Integra R

De Rally van de Suikerstreek is een succes geworden voor het debuut met de Integra R. Enkel de hoge olietemperaturen (130 à 140°) op het einde van elke proef baarde ons zorgen, maar dat was dan ook het enige.

Tijdens de eerste kp bleek de ophanging nog niet optimaal afgesteld te zijn, en werd daarna ook meteen wat bijgeregeld, net zoals de rijhoogte. Toch al meteen goed voor een besttijd in onze 2 liter klasse. Na enkele proeven begon de Honda steeds beter aan te voelen en ging het ook al wat "dwarser". Tot groot jolijt van gelegenheids copilote Peggy De Busser.

In het begin van kp8, op de eerste strook onverhard, kregen we een lekke band die gelukkig de ganse proef op de velg bleef. Een halve minuut ging daarbij verloren, maar we bleven aan de leiding in onze klasse. Enkele proeven later kregen we het nog even warm toen we ontdekte dat bij een tijdscontrole een verkeerde tijd werd ingevuld. Gelukkig stonden we nog even verder aan te schuiven en zag de controleur zijn fout in zodat het nog kon rechtgezet worden. Omstreeks 20u00 reden we moe maar voldaan over het podium. Daar bleek dat we ook nog als 3de eindigen bij de wagens op straatbanden. Zonder die lekke band had er zelfs een 2de plaats ingezeten, maar toch ben ik zeer tevreden over het resultaat.
rallyintegraR

Post by rallyintegraR »

Bedankt Frank voor het plaatsen van de foto's. Meer pics en een kort verslagje kan je op m'n site vinden. Diegene die beweren dat je met een ITR niet dwars kan gaan zijn bij deze de mond gesnoerd. :lol:

Mijn volgende wedstrijd is op 24 Juli, ook weer inde buurt van Tienen. Hopelijk heb ik dan m'n oliekoeler gemonteerd, ook weer met de hulp van gaskleppie (zoooo'n kerel)
stannyitr

Post by stannyitr »

:shock: Mooi man,en al snel z'on resultaat neerzetten.
Heb u laatst nog zien passeren op de markt van kasterlee,moet toch eens langskomen.
Doe je mee met de sprint in kasterlee?

:wink:
HondArd

Post by HondArd »

rallyintegraR wrote:Bedankt Frank voor het plaatsen van de foto's. Meer pics en een kort verslagje kan je op m'n site vinden. Diegene die beweren dat je met een ITR niet dwars kan gaan zijn bij deze de mond gesnoerd. :lol:

Volgens mij kun je met elke auto dwars gaan, het hangt er enkel vanaf hoe je dat voor elkaar gaat krijgen, maar in ieder geval gefeliciteerd met de mooie uitslag. Er zit zeker nog progressie in :thumbs:
rallyintegraR

Post by rallyintegraR »

De sprint in Kasterlee is ondertussen al uitgegroeid naar een heuse Rally met veel deelnemers uit Nederland. Trouwens, de laatste 2 jaar heeft telkens een Nederlander (Piet van Hoof) gewonnen. En natuurlijk rij ik mee. Omdat ik als bestuurlid mee in de organisatie zit rijd ik de 0-wagen (is de eerste wedstrijd wagen op het parkoers) met onze voorzitter, gemeenteraadslid en sponsor Marc PUBLIA Anthoni.

Dus de Integra collega's die eens een kijkje willen komen nemen zijn van harte welkom in Kasterlee, vlakbij de Nederlandse grens. :wink:
rallyintegraR

Post by rallyintegraR »

Voor foto's en een verslagje over de wedstrijd van afgelopen weekend, klik op onderstaande link :wink:
Locked