Mijn naam is Frans ben 35 jaar en woon in Zandvoort.
Altijd Honda gek geweest(F1, brommer, CRX('85,'88,91v-tec), Accoord, Motoren (nu CBR600RR). Ik ben nu 12 jaar lid van de CRX Club Holland geweest maar het afgelopen jaar heb ik maar 2000km gereden met mijn CRX v-tec. Ik heb sinds vorig jaar ook een Accoord 2.0 omdat er Airco in zit...ik weet het slecht maar lekker. Het belangrijkste is natuurlijk ook de ruimte om op vakantie te gaan (en drank mee terug te nemen:-).
Bij mijn sportschool in Bloemendaal heb ik een goede vriend ook met het Honda virus besmet en V-tec verslaaft gemaakt, ha, ha. Je kent het wel een gesprek als auto gekken onder elkaar gaat over wel of geen Turbo. Waarop ik hem een keertje heb laten meerijden in mijn CRX v-tec voor een v-tec demo. 8500 Toeren had hij nog niet meegemaakt en werd er erg hebberig van.Hij is nu driftig op zoek naar een CTR.
Mijn CRX is eind aug verkocht met pijn in mijn hart.
Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan en nu ben ik een beetje om me heen aan het kijken voor "iets" tussen een CRX v-tec en Accoord te vinden is( V-tec verslaaft).
En rara waar ik dan op uit kom, een Honda Accord Type-R.
Ik ben al bij een dealer in Zaandijk wezen kijken en ik word er verschrikkelijk hebberig van!
Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen om een nette en niet misbruikte ATR te vinden.
Met vriendelijke groet,
Frans