TSS Tuning spulletjes

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Het spijt me echt dat ik hier een beetje negatief moet gaan doen, maar ik kan het niet laten......
Een K&N 57i kitje proberen te verkopen en dan er nog bij zetten dat het 10PK oplevert??????
Hou op! zo'n kit KOST 10pk!!

Sorry, mij een te veel autostyle gehalte........
Voodoo

Post by Voodoo »

Gaskleppie wrote:Het spijt me echt dat ik hier een beetje negatief moet gaan doen, maar ik kan het niet laten......
Een K&N 57i kitje proberen te verkopen en dan er nog bij zetten dat het 10PK oplevert??????

Ja...ok, maar een verstandige koper denkt daar wel even over na. Overdrijven is nog altijd een van de beste verkooptactieken :-)
Guest

Post by Guest »

Gaskleppie wrote:Het spijt me echt dat ik hier een beetje negatief moet gaan doen, maar ik kan het niet laten......

Het Gaskleppie,

in een zekere zin heb je wel gelijk, maar K&N maakt hier ook reclame mee, en ik heb een dyno gelezen van een CRX ed9 en die had met zijn 57i kit wel eens waar geen 10pk maar toch een kleine 6pk erbij.

dus deels ben ik het met je eens
en dat autostyle gehalte valt wel mee bijvoorbeeld de aerodinamica producten zijn van een heel goede kwaliteit en passen perfect
Dus het is vind ik niet te vergelijken met Autostyle ook omdat TSS bijna alleen maar Honda doet, Autostyle verkoopt zelfs een aantal producten van TSS.

Maar ik kan me voorstellen dat je zo denkt want er word heel veel rommel aangeboden.

MAAR NIET BIJ MIJ :shock: :lol:
ITR1689

Post by ITR1689 »

Ach, er is toch een markt voor dat soort spullen.
Ik zie best veel auto's met tupperware rondrijden sinds The Gay and The Curious.....en Too Gay to be Curious. :lol:
HONDA

Post by HONDA »

Tupperware?? Ieder zijn ding!

Maar mijn ding is het niet... :lol:
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
IvoG

Post by IvoG »

Alsof andere tuners diezelfde kitjes niet verkopen... :roll:

Ze hebben veel tuning items, sommige zullen voor een hardcore modifier als jij niet interessant zijn, maar laten we ze niet afkraken op 1 claim waarvan jij vindt dat het niet waar te maken is.

Als andere clubleden van de korting gebruik willen maken om spullen te bestellen die ze anders niet of moeilijk kunnen krijgen, dan is dat toch goed? :wink:
Guest

Post by Guest »

De serieuse tuner die echt meer vermogen uit zijn motor wil halen kiezen toch vaak voor merken als, apexi, MSD, AJ, Jackson, AEM, Mugen, SSR enz enz

En daar is niks mis mee want dat heb ik ook :razz:

Maar mensen die gewoon leuke spulletjes voor hun auto willen hebben zijn met een merk als TSS heel goed af, de prijs kwaliteit verhouding is zeer goed.
Het vermogen winst is mischien iets minder maar de prijs is ook minder,
En het verschil tussen een TSS cold air intake en een AEM is mischien 5pk maar die 5 extra pk's kosten heel veel, maar het is het geld zeker waard.

Het echte spul kost gewoon meer.
Groeten
Edwin
IvoG

Post by IvoG »

Ik heb dit gedeelte afgesplitst om de verkoopthread netjes en on-topic te houden. Edwin hoeft zich niet te verontschuldiginen vind ik in zijn Te Koop thread voor andermans meningen.
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

ieder z'n mening toch?
IvoG

Post by IvoG »

Jazeker! Maar toch netter in mijn optiek om de mening niet in de verkoopthread van iemand anders neer te zetten! :wink:
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

waar anders als daar verkondigd wordt dat er leuke spullen te koop zijn?
Tim

Post by Tim »

dbmengineering airbox :-) , it always works
DC2

Post by DC2 »

Tim wrote:dbmengineering airbox :-) , it always works

Welke airbox heb jij Tim? Virage, Vortex? Het is een carbon airbox toch? Goede ervaringen ermee?
Tim

Post by Tim »

Ja inderdaad is carbon airbox met coldair intake , in die carbonne bak zit een ITG filter , en dan een slang naar beneden voor de lucht inlaat van mijn bumper , kijk maar even op www.type-r.nl en dan bij leden en dan civic type-r en dan mijn naam staat een foto bij

deze zijn echt zelf van die link hier beneden anders gaan ze weer klagen dat ik reclame maak :-)

Zijn handmade ,
mr. X

Post by mr. X »

bij dbm laten doen ja... dat 'ram-air' principe is dat enigsinds te merken? heb namelijk gegevens dat dat juist niet goed zou werken. iig wel mooi verder :wink:
Locked