nou ik snap er niets van. ik dacht eerst dat ik zelf iets fout deed maar als ik mijn spiegels wil verzetten reageren ze niet. nou zat laatst een vriend achter het stuur en ik vertelde dat zo, hij probeerde het (onder het rijden) en toen deden ze het opeens wel! wij komen thuis staan stil, doen ze het niet. motor af doen ze het niet, motor lopend niet, rem erop niet, onder het rijden ook niet meer en nu is gisteren mijn electrisch raam knopje voor de bijrijders kant er ook mee gekapt :-?
en nou wil ik best dat deur paneel erafhalen (zekeringen allemaal al nagelopen) maar ik wil niets kapotmaken... waar zitten al die schroeven? eentje zit er als je de deur open hebt die je normaal niet ziet als hij dicht zit. dan zit er in het handvatbakje zeg maar nog een... ook onder dat lipje wat bij de deur hendel zit aan de binnenkant? en zijn er nog meer of is het vanaf daar gewoon klikken?
probleem met electrische spiegels
Even uit het hoofd, er zit een schroef in het bakje, een schroef in de buurt van de spiegel bedieningsknop en een schroef achter de deurhendel.
Als je die drie schroeven los hebt dan kun je het deurpaneel aan de onderkant beetpakken en lostrekken. Het paneel zit met drukknoppen vast dus het is echt een kwestie van voorzichtig lostrekken. Koppel de kabel los en je kunt het paneel wegzetten. Als laatste wip je het zwarte kapje bij de spiegels los. Succes!
Als je die drie schroeven los hebt dan kun je het deurpaneel aan de onderkant beetpakken en lostrekken. Het paneel zit met drukknoppen vast dus het is echt een kwestie van voorzichtig lostrekken. Koppel de kabel los en je kunt het paneel wegzetten. Als laatste wip je het zwarte kapje bij de spiegels los. Succes!
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Dit ligt 99% zeker aan een kabelbreuk of loszittende stekker.. heb dit probleem ook..
doe de deur open en kijk waar die rubberen kabelboom vanuit dashboardkant naar de deur gaat, hij klikt zich met een stekker in de deur, daar moet je dan eens hard op duwen, auto op contact zetten en proberen of de ramen/spiegels het weer doen.. het kan ook zijn dat als je even friemelt met de kabelboom zelf dat ze het ook spontaan weer doen..
Ik heb zelf nog niet de tijd/zin gehad om dat hele ding te vervangen maar ik denk dat daar wel je probleem ligt...
doe de deur open en kijk waar die rubberen kabelboom vanuit dashboardkant naar de deur gaat, hij klikt zich met een stekker in de deur, daar moet je dan eens hard op duwen, auto op contact zetten en proberen of de ramen/spiegels het weer doen.. het kan ook zijn dat als je even friemelt met de kabelboom zelf dat ze het ook spontaan weer doen..
Ik heb zelf nog niet de tijd/zin gehad om dat hele ding te vervangen maar ik denk dat daar wel je probleem ligt...