Na in het verleden diverse 'gewone' accords (en zelf een vermomde accord, de rover 600

Jullie zullen niet verbaasd zijn als ik vertel dat ik erg enthousiast ben over de ATR. Wat een geweldige auto! :lol:
Krijg de laatste tijd overigens wel veel te veel van die naheffingen van Justicieel Incasso Bureau :evil:
Ik ben 40 jaar (vast 1 van de oudsten hier), heb een vriendin en twee jonge dochters. Uiterst praktisch dus dat de ATR 4-deurs is....
Sinds een week woon ik nu in Uithoorn en ben daar de buurman van Dimer, bij de opmerkzame lezers van dit forum vast wel bekend. Ik denk dat de familie van Dimer de meeste Honda gekke familie van NL is (of doe ik nu iemand anders tekort?). Kan me geen betere buren voorstellen

Ik heb me al aangemeld voor de ATR samenkomst. Lijkt me erg leuk om te zien wie er zoal ATR's rijden en om erachter te komen hoeveel er nog van over zijn...
Foto's heb ik eigenlijk nog nauwelijks, daarom hierbij een scan van het artikel dat in de AutoVisie van December 2003 stond over mijn ATR. :arrow: