Misschien ben ik wel een beetje een zeikerd hoor, maar mag neon wel onder een quad? Als het bij auto's verboden is, dan bij quads toch ook? Maar aan de andere kant: het is wel mooi speelgoed. Gaaf gemaakt!
VTECCIE wrote:Jij rijdt vast ook wel eens te hard, mag dat... ?
Nee, ik rijd nooit te hard. Ik trek wel heel vaak heel snel op, en in een bocht rijd ik altijd harder dan wie dan ook, maar dan WEL binnen de snelheidsgrenzen.
Ik wil best een keer naar de MV komen hoor als het een keer uitkomt, maar ik denk dat ik op voorhand al het onderspit moet gaan delven met mijn ATR. Een ITR staat toch iets dichter bij racespec als een ATR, en daarbij is het niet mijn bedoeling om snelheidslimieten (te) veel te overschrijden, hoe aanlokkelijk het vaak ook is. Misschien wel om een keer mijn rijtechniek wat verder fijn te slijpen.
Nee, ik rijd nooit te hard. Ik trek wel heel vaak heel snel op, en in een bocht rijd ik altijd harder dan wie dan ook, maar dan WEL binnen de snelheidsgrenzen.
mmm, ben je mij nog nooit tegen gekomen zeker?
Ik doe meestal de aangegeven snelheid maal 2 plus een beetje en dan gaat het in de meeste bochten wel aardig ruig.