Japans autosport festival 24 juli
Pfiew wederom een zeer geslaagde dag. Ik heb echt heel veel (oude) bekenden gezien en ook veel nieuwe mensen leren kennen. Ik geloof dat ik de hele dag aan het lullen ben geweest.
Ik heb alleen mijn eigen clubje wat verwaarloosd waarvoor mijn excuses... zo en nu Peter en Ivo bannen...
Ik heb alleen mijn eigen clubje wat verwaarloosd waarvoor mijn excuses... zo en nu Peter en Ivo bannen...

Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
stannyitr wrote:Super mooie meeting en weer lekker kunnen sprinten...2de plaats +100 eur :lol:
Men excuses dat ik niet meer op de stand ben geraaktops: ,had het iets te druk met sprinten
ops:
Erg mooi dat je op de autosnelweg z'on sliert witte type r's ziet afkomen :shock:
:wink:
Gefeliciteerd! Nette 2de plaats.
Re: Japans autosport festival 24 juli
r.glas wrote:Ron Glas(ATR)
jajajaja
wrijf het er maar in....
wie was der weer aan het werk....
hehehe
groetjes :wink:
Was was 't weer mooi daar bij de Type R club.... en gezellie... mooi in een kringetje zaten ze allemaal in een campingstoeletje... hihi.....
DAMN wat ziet 't er altijd weer mooi uit, he.... kampioenswitte Accords en Integra's....... OOIT.... OOOOIT zeg ik je..... ikke ook ATR.... 8)
DAMN wat ziet 't er altijd weer mooi uit, he.... kampioenswitte Accords en Integra's....... OOIT.... OOOOIT zeg ik je..... ikke ook ATR.... 8)
H O N D A The Power of Dreams