Lijkt mij niet gepast - wat vinden jullie
slydawg wrote:Volgens mij heeft benzine helemaal niets te maken het wel of niet aanslaan van de vtec.
Laat ze maar hun olie niveau controleren!
Het al dan niet aanslaan van de VTEC is (volgens de Honda-dealer in Veghel) afhankelijk van hoe warm de motor is. Is de motor nog (te) koud, dan kun je hem wel op z'n staart trappen maar de VTEC komt er dan niet in. Dus een afhankelijkheid van benzine lijkt mij erg onwaarschijnlijk.
JP wrote:Nenee,is bekende zaak,TOTAL is niet aangeraden voor type R en Vtec.Al de Vtec rijders alhier zijn daar op de hoogte van.
Dealer mag zeggen wat hij wil.Iemand die zeer dicht bij mij staat heeft sleutelpositie bij Honda
Je moet wel aangeven waar je het over hebt. Ik heb laatst een tank Excellium 98 opgemaakt op mijn trip naar UK en dat is een van mijn zuinigste ritjes die kant op ooit geweest, inclusief een VTEC moment of 3. 8)
Dus leg eens wat beter uit waar je het over hebt.
Ik kan bevestigen dat JP mij op de hoogte heeft gebracht van zijn bron en dat de redenen om het niet te vertellen legitiem zijn.
Je kunt je afvragen of het verstandig is om dit soort beweringen te plaatsen als je niet in de gelegenheid bent om de beweringen hard te maken maar daarvoor is het nu te laat.
Je kunt je afvragen of het verstandig is om dit soort beweringen te plaatsen als je niet in de gelegenheid bent om de beweringen hard te maken maar daarvoor is het nu te laat.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Ik ben niet geinteresseerd in de bron, of dat het een betrouwbare bron is of niet.
Ik wil weten waar JP het over heeft, welk product precies, of bedoelt hij de hele Total lijn van benzine producten? Waar waarschuw je ons precies voor? Mogen we wel koffie en drop halen bij de Total?
Het waarom hoeft ik niet perse publiekelijk te weten.
Ik wil weten waar JP het over heeft, welk product precies, of bedoelt hij de hele Total lijn van benzine producten? Waar waarschuw je ons precies voor? Mogen we wel koffie en drop halen bij de Total?
Het waarom hoeft ik niet perse publiekelijk te weten.
AccordTypeaRd wrote:Het al dan niet aanslaan van de VTEC is (volgens de Honda-dealer in Veghel) afhankelijk van hoe warm de motor is. Is de motor nog (te) koud, dan kun je hem wel op z'n staart trappen maar de VTEC komt er dan niet in. Dus een afhankelijkheid van benzine lijkt mij erg onwaarschijnlijk.
VTEC komt inderaad pas in afhankelijk van de temperatuur van de motor en de oliedruk (te laag, dan komt VTEC ook niet in).
Ik heb nog nooit gehad dat benzine invloed heeft op VTEC, maar misschien binnenkort iets nieuws leren hier?

JP wrote:Deze info heb ik uit zeer betrouwbare bron,maar kan en mag helaas er niet over uitbreiden.Deze reply op aanraden van de admin van dit forum die van de bron op de hoogte is.
Wij zijn niet geinteresseerd in de bron.
Ik wil graag de oorzaak weten van het effect. Ik geloof dit soort beweringen pas als ik begrijp hoe het in elkaar zit.
Wat ik zo kan bedenken is dat deze benzinesoorten extra reinigingstoffen bevatten, waardoor vuil los kan weken van de benzinefilter. Dit vuil komt dan in de injectoren terecht en blokkeert het hele zootje.
Weet iemand meer van de oorzaak?
IvoG wrote:TOTAL heeft meerdere producten, de titel van dit thread heeft het over 98 en 95, welke van de 2 bedoel je? :roll:JP wrote:Vermijd absoluut van TOTAL te tanken,kreeg veel klachten binnen van CTR drivers,iVtec wil niet aanslaan of met horten en stoten,kreeg het zelf aan de hand.
Alle 2,TOTAL is gewoonweg shit.
Peter, Sander,
Ik vind het niet erg slim wat hier gebeurt. Er worden uitspraken gedaan die niet publiekelijk geverifieerd kunnen worden en zonder noemen van oorzaak of bron. Het is weliswaar de mening van iemand, maar hij legt het er wel erg dik boven op.
Vinden jullie dit kunnen? Zo ja, dan gooi ik dit topic als een aparte thread weer in het openbare gedeelte, na ons commentaar te hebben verwijderd, en van een nieuwe titel te hebben voorzien.
Ik vind het niet erg slim wat hier gebeurt. Er worden uitspraken gedaan die niet publiekelijk geverifieerd kunnen worden en zonder noemen van oorzaak of bron. Het is weliswaar de mening van iemand, maar hij legt het er wel erg dik boven op.
Vinden jullie dit kunnen? Zo ja, dan gooi ik dit topic als een aparte thread weer in het openbare gedeelte, na ons commentaar te hebben verwijderd, en van een nieuwe titel te hebben voorzien.