DC-5 te koop in NL
-
DC-5 te koop in NL
Civic Type S
Is wel veel geld vind ik als je weet dat een Acura RSX type S in US te krijgen is voor 25.000 dollar......Maarja, die Amerikanen hebben op dat gebied meer te krijgen dan wij.......
In Belgie staat trouwens een RSX type S te koop bij Mullens in Diest, deze staat hier wel al even........
http://www.mullens.be/html/hondatweedehands.htm
op de tweede pagina staat hij.
Greetz
In Belgie staat trouwens een RSX type S te koop bij Mullens in Diest, deze staat hier wel al even........
http://www.mullens.be/html/hondatweedehands.htm
op de tweede pagina staat hij.
Greetz

-
Werkt niet echt bij mij, maar via deze link werkt het wel (als het goed is).
http://www.automatch.be/N_autozoekertje ... &id=235450
Zag hem al meer dan een half jaar geleden te koop staan toen ik nog aan het zoeken was naar een ATR.
-
toch veel liever een 'echte' integra type-r (dc-5) dan die rsx, dc-5 heeft 35 pk meer op minder gewicht :!:
ga waarschijnlijk over een jaar naar amerika en zat er aan te denken er daar een op de kop te tikken maar dat zijn bijna alleen maar acura's toch?
vind dat namelijk echt een super heftige bak
stond er laatst op de meeting in schijndel, geen woorden voor hoe mooi dat hij is... was van de vriendin van de man van showoff en was ook te koop vertelde hij me...
ga waarschijnlijk over een jaar naar amerika en zat er aan te denken er daar een op de kop te tikken maar dat zijn bijna alleen maar acura's toch?
vind dat namelijk echt een super heftige bak

Is niet de eerste dc5 die te koop staat... de Showoff DC5 is ook te koop voor de liefhebber. In het nieuwe Go-Faster magazine staat er alles over te lezen.
De auto is trouwens al op nederlands kenteken...
Ook nog volledig strak gezet (alle parkeer mini deukjes eruit).
Mensen die echt interesse hebben weten me wel te vinden
Stuur rechts: is echt maar 1 week wennen, ik had ook verwacht dat ik dat maandenlang irritant zou vinden, maar niets is minder waar. Ook mijn vriendin was er zo aan gewend, en eigenlijk alle andere mensen die ik ken met rechtsgestuurde auto's ook... PEANUTS
De auto is trouwens al op nederlands kenteken...
Ook nog volledig strak gezet (alle parkeer mini deukjes eruit).
Mensen die echt interesse hebben weten me wel te vinden

Stuur rechts: is echt maar 1 week wennen, ik had ook verwacht dat ik dat maandenlang irritant zou vinden, maar niets is minder waar. Ook mijn vriendin was er zo aan gewend, en eigenlijk alle andere mensen die ik ken met rechtsgestuurde auto's ook... PEANUTS

Rolo, uit interesse... waarom zoveel moeite doen voor een DC5, er erg blij mee zijn en dan toch al na een half jaar verkopen?
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
VTECCIE wrote:Rolo, uit interesse... waarom zoveel moeite doen voor een DC5, er erg blij mee zijn en dan toch al na een half jaar verkopen?
Mocht deze verkocht worden dan staat er maximaal 6 weken later weer een andere DC5 op de stoep... dat is een ding wat zeker is. :lol: ben verslaafd aan die auto

Dat de auto toch te koop is: Dat is zakelijk, en beetje voorproefje van hetgeen Showoff Imports in de toekomst nog van plan is

Tja als je al die Engelse import sites ziet dan geef ik je geen ongelijk...
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Is het dan ook niet mogelijk om een linksgestuurde DC5 (voor de mensen die echt niet anders willen) te importeren en hem dan via de Britse SVA (ik neem aan dat je die weg bewandeld hebt) toch RDW goedkekeurd te krijgen? Of zit je dan automatisch aan een Acura RSX vast? Hoe zit het btw met de kilometerteller/snelheidsmeter? geeft 'ie met het stuur aan de rechterkant alles in mijlen aan of kilometers?