Hier wat foto's van wat er zoal stond die dag.
dagje Ferrari bodyrepairshop
dagje Ferrari bodyrepairshop
Wegens de verkoop van m'n CTR, ging ik m'n DCRH en Comptech icebox onder de auto vandaan halen. Dit weer bij m'n vaste klusplek.

-
- Gaskleppie
enzo, naar mijn mening, zuigt errug hard. voor 909,770 euro (zoveel koste hij toendertijd bij de introductie, weet niet of het nu meer is...) heb je toch énkele andere leuke auto's voor je deur staan.
wat ik wel iets vind waar ze over na hebben gedacht dat je, voordat je uberhoubt in aanmerking komt een enzo te MOGEN kopen, je eerst een F40 moet hebben gehad én ook nog een F50. weet niet meer of deze nieuw gekocht moesten zijn. dit geeft dus wel weer een tintje exclusiviteit mee :roll:
wat ik wel iets vind waar ze over na hebben gedacht dat je, voordat je uberhoubt in aanmerking komt een enzo te MOGEN kopen, je eerst een F40 moet hebben gehad én ook nog een F50. weet niet meer of deze nieuw gekocht moesten zijn. dit geeft dus wel weer een tintje exclusiviteit mee :roll:
Was vast die RS4 met 540+pk 's.
Ik ben dat ding ook een keer tegengekomen op zandvoort.
Ik was daar een hele dag met de Q4. (264pk 2liter turbo 4wd)
Geef je gas naast hem en dan heb je het gevoel stil te staan. :shock:
Er zaten toen ook al erg grote MovIt remmen onder.
En de beste man kon ook redelijk rijden, verdiende aan het einde een klein bokaaltje voor beste rijder, gekozen door de baancommisarissen.

Ik ben dat ding ook een keer tegengekomen op zandvoort.
Ik was daar een hele dag met de Q4. (264pk 2liter turbo 4wd)
Geef je gas naast hem en dan heb je het gevoel stil te staan. :shock:
Er zaten toen ook al erg grote MovIt remmen onder.
En de beste man kon ook redelijk rijden, verdiende aan het einde een klein bokaaltje voor beste rijder, gekozen door de baancommisarissen.
Nurburgring blauwe S2000 2005
Alfa rosso 155Q4 wb 1995
Alfa rosso 155Q4 wb 1995
Dimer wrote:De F40 die bij de bodyrepairshop staat is erg bruut. Hij heeft zo'n 550pk en klinkt als een F1![]()
Ik dacht ook in eerste instantie dat het een F1 auto was die voorbij scheurde toen ik op de parkeerplaats stond, maar het was toch echt een F40. Als ik nog 15 minuten langer op de Autobahn was blijven kachelen was ik door 'em ingehaald. Maar daarnaast, persoonlijk heb ik het niet zo op Ferrari, maar mooie bakken hebben ze wel, zoals de 512BB, 412 en de 456