Effen voorstellen Bi-honda
stoede wrote:Han wrote:Weet nog dat de vtec bij mijn oude ATR bij 180 km/uur in de vijf inschakelde, bij dit exemplaar is dat pas bij 200 km/uur ?
hoi Han
heb dus dezelfde ATR gehad maar die ging toch echt met 200 pas in de 5e hoor
Stoede,
Heb er 4 jaar in gereden en was dan ook overtuigd dat de XN-BR-25 bij 180 in de 5 VTEC schakelde, is er iemand met een ATR die dit kan bevestigen cq. ontkennen. Neem aan dat alle ATR hetzelfde gedrag vertonen ? P.S. Ben jij degene die de auto destijds bij Auto Berendsen in Hengelo heeft gekocht, waar rijdt de auto nu ?
Han
Bi-honda
-
Han wrote:stoede wrote:Han wrote:Weet nog dat de vtec bij mijn oude ATR bij 180 km/uur in de vijf inschakelde, bij dit exemplaar is dat pas bij 200 km/uur ?
hoi Han
Stoede,
Heb er 4 jaar in gereden en was dan ook overtuigd dat de XN-BR-25 bij 180 in de 5 VTEC schakelde, is er iemand met een ATR die dit kan bevestigen cq. ontkennen. Neem aan dat alle ATR hetzelfde gedrag vertonen ? P.S. Ben jij degene die de auto destijds bij Auto Berendsen in Hengelo heeft gekocht, waar rijdt de auto nu ?
Han
hoi Han
ja heb de auto toen bij Berendsen gekocht.
die was de auto snel kwijt he :wink:
heb de auto verkocht aan iemand die in de buurt van nijmegen woont (een vrouw).
weet toch echt zeker hoor dat ik pas met 200 naar de 5e in moest
Dennis
accordR wrote:Je was gisteren toch ook in Tilburg?
Ik was even naar het winkelcentrum om wat te halen , toen kwam ik je op de terugweg tegen volgens mij.
( toch die ATR met LZ kenteken? )
ik had de kentekenplaathouders nog voor je 8)
gr.accordR
Was inderdaad in Tilburg, had echter weinig tijd. Je ziet me wel op een van de komende evenementen (japanse dag/Honda familie dag).
Had poets- en schoonmaakspullen gekocht bij Richard, moest ik ophalen.
Han
Bi-honda
Han wrote:stoede wrote:Han wrote:Weet nog dat de vtec bij mijn oude ATR bij 180 km/uur in de vijf inschakelde, bij dit exemplaar is dat pas bij 200 km/uur ?
hoi Han
Stoede,
Han
VTEC bij een ATR komt er inderdaad pas bij 180 per uur in de 5e versnelling in. Heb het een paar keer uitgeprobeerd in Duitsland. Het is helemaal een rare gewaarwording als je de gas niet volledig intrapt maar de auto rustig op laat komen. Merk je het enkel aan het kabaal wat dan losbarst, waardoor 170 eerder een lekkere cruise-snelheid is als 180. Als je de gas echter helemaal intrapt dan lijkt het wel of je een NOS-boost in je rug krijgt 8) . Vervolgens trekt het fluitend door naar 230km/h (echte).