bUnDiE stelt zich voor

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
bUnDiE
Posts: 21
Joined: Mon Jun 13, 2005 7:18 pm

bUnDiE stelt zich voor

Post by bUnDiE »

Naam:Michael
Aanmaakdatum:31-01-84

Auto:Honda civic hb VTI uit 92 origineel NL
Kleur:Nog zwart..

Spec's

Exterieur:

Geblindeerde ramen rondom
HKS striping
AIT racing CF oem hood
Mugen v2 frontlip(moet nog gemonteerd worden)
CF spoon mirrors
Black clear headlights
JDM amber cornerlights
Black altezza's.
Mugen V2 frontlip
Interieur:
Indiglow reverse tellerplaten
Sparco stuur met raid hp snap off
Type R traanplaat matten.
Mugen titanium pooknop
Replica ITR stoelen.
Autometer A/F meter
Shiner olie druk meter
Shiner olie temp meter

Engine:
B18C3(waiting for the swap)
Mugen replica 4-1 spruit
TCC katvv
HKS Hipower catback
Simota Cold air intake
HKS camgears
Apexi v-afc
Mugen oliedop
MSD 8,5mm bougiekabels

Onderstel:

Veerpoot brug voor boven
veerpoot brug achter boven
rondom 40mm verlaagd
Remmen V:Black diamond schijven met ferrodo dc2500
Remmen A:EBC gegroefd met green stuuf blokken
Rondom Rotora RVS remslangen

Image
Image

Image

Foto's van 14 mei....KAN SCHADELIJK WEZEN IK BEN NIET AANSPRAKELIJK :D
R.I.P JDM B16A
Image

Image

Image

Image

Image

En ze waardige opvolger....
Image

Image

Nu alleen nog een leuke versnellingsbak met sper en we kunnen weer gaan bouwen :D

greets
Michael

zal binnekort even nieuwe foto's maken aangezien de buitekant nu een hoop verbeterd is 8)
dinitial
Posts: 25
Joined: Fri Mar 19, 2004 11:58 am

Post by dinitial »

Welkom.

Hoe bevallen de Black Diamond remschijven?
VTECRob
Posts: 1690
Joined: Tue Apr 19, 2005 11:22 am
Contact:

Post by VTECRob »

Heej Welkom Michael... :-)
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Welkom!
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Dimer
Posts: 2596
Joined: Sat Jul 03, 2004 7:32 pm
Contact:

Post by Dimer »

hey jij ook hier :D

welkom ;)
Cakey
Posts: 102
Joined: Sun Apr 10, 2005 6:51 pm

Post by Cakey »

Welkom, bekend van CCH :wink:
Image
BugsM
Posts: 649
Joined: Mon Feb 14, 2005 12:32 pm

Post by BugsM »

welkom, da wordt een serieuze civic... :D
DC2
Posts: 1088
Joined: Fri Sep 26, 2003 3:43 pm

Post by DC2 »

Welkom
Type-S-Boy
Posts: 667
Joined: Thu Jul 15, 2004 11:28 am
Contact:

Post by Type-S-Boy »

Welkom op het forum :D
Civic Type S
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

Welkom op dit forum. Zag er serieus uit die motorschade. Distributieriem gebroken? In ieder geval ga je er motorisch flink op vooruit.
User avatar
slydawg
Posts: 3684
Joined: Tue Jun 14, 2005 12:23 pm

Post by slydawg »

Zit het er nu nog niet in??
Opschieten zodat ik ook een keer kan meerijden, want het wordt zeker een serieuse civic!

Oja, welkom!
bUnDiE
Posts: 21
Joined: Mon Jun 13, 2005 7:18 pm

Post by bUnDiE »

slydawg wrote:Zit het er nu nog niet in??
Opschieten zodat ik ook een keer kan meerijden, want het wordt zeker een serieuse civic!

Oja, welkom!


Hey swa...haal jij voor mij eens een s80 bak dan....

mag je meerijden :lol:
Tom
Posts: 343
Joined: Sat Jan 24, 2004 9:28 pm

Post by Tom »

He welkom hier!
bUnDiE
Posts: 21
Joined: Mon Jun 13, 2005 7:18 pm

Post by bUnDiE »

AccordTypeaRd wrote:Welkom op dit forum. Zag er serieus uit die motorschade. Distributieriem gebroken? In ieder geval ga je er motorisch flink op vooruit.


disti zat er net 10dzkm op heb er 10dzkm van kunnen genieten... :(
mis shift uit me nachtdienst vandaan was bijna thuis...

reed op stock 14" vanwege de keuring en hij ging als de brandweer dus ik volgas in ze 3 whoppa naar 4...schiet uit ze 4 uit frustatie geef ik een klap tegen die pook en pakte hij zijn 2de versnelling.

Gevolg 12.600rpm....PLOF.... :(
Mijn idee was al dat het blok niet echt denderend was aangezien die op de bank 155 wielpk neer zette :shock: ...een blok die der standaard 170 moet hebben...

De B18C3 schijnt daarin tegen uit de Sedan Type R te komen :D
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

bUnDiE wrote:
AccordTypeaRd wrote:Welkom op dit forum. Zag er serieus uit die motorschade. Distributieriem gebroken? In ieder geval ga je er motorisch flink op vooruit.


disti zat er net 10dzkm op heb er 10dzkm van kunnen genieten... :(
mis shift uit me nachtdienst vandaan was bijna thuis...

reed op stock 14" vanwege de keuring en hij ging als de brandweer dus ik volgas in ze 3 whoppa naar 4...schiet uit ze 4 uit frustatie geef ik een klap tegen die pook en pakte hij zijn 2de versnelling.

Gevolg 12.600rpm....PLOF.... :(
Mijn idee was al dat het blok niet echt denderend was aangezien die op de bank 155 wielpk neer zette :shock: ...een blok die der standaard 170 moet hebben...

De B18C3 schijnt daarin tegen uit de Sedan Type R te komen :D


foutje moet kunnen zullen we maar zeggen :wink:
iig veel succes nog!
User avatar
CyRaX
Posts: 929
Joined: Mon Jan 19, 2004 2:51 pm

Post by CyRaX »

Welkom.....swappen dat ding... :D
bUnDiE
Posts: 21
Joined: Mon Jun 13, 2005 7:18 pm

Post by bUnDiE »

Bedankt allemaal voor het warme welkom :D
lange bas
Posts: 104
Joined: Thu Apr 28, 2005 5:49 pm

Post by lange bas »

Nogmaals welkom en have fun :thumbs:
bUnDiE
Posts: 21
Joined: Mon Jun 13, 2005 7:18 pm

Post by bUnDiE »

ACT koppelingsplaat gekocht..

volgende week me s80 bak en dan kunnen we bouwen :lol:
bUnDiE
Posts: 21
Joined: Mon Jun 13, 2005 7:18 pm

Post by bUnDiE »

yeah...

me p30 ecu wordt omgebouwd...

wordt zo omgebouwd dat het het standaard b18c4 chip heeft en zodat ie de IAB's aanstuurt!!!!(zogenaamde butterflyklep)


:D
Locked