Honda Family Day 2005

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
HONDA

Post by HONDA »

Er mogen 10 wagens op de paddock en de rest moet inderdaad op het parkeerterrein.

Er is van te voren gevraagd wie er wilde komen en de volgende mensen hebben toen gereageerd:

1. Han ( ATR )
2. Martin S. ( ITR )
3. Tom ( ITR )
4. Sander ( ITR )
5. Peter F. ( ATR )
6. James ( ATR )
7. Arthur ( ITR )
8. Nico ( CTR )
9. Ard ( ATR )
10. Kar-ming ( ATR )

Deze 10 mensen hebben voorrang aangezien zij zich aangemeld hebben. Mochten er leden uit dit rijtje niet gaan dan kunnen er eventuele vervangers aangewezen worden.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
VTECRob

Post by VTECRob »

Ah oke... :-)
Dat van de aanmelding had ik al begrepen...

(Ik heb Peter al een email gestuurd of alles goed gegaan is met mijn lidmaatschap en de foto's voor de site...)

Maar ik doelde meer op de overige mensen... :wink:
Tom

Post by Tom »

Ik kom zeker!!!!!

met 2 personen.....
Han

Post by Han »

S2KJan wrote:Ik sta bij de S2000 club. Dus dan zie ik jullie daar wel.

Had vandaag de bevestiging binnen.

Kun je me het adres geven van de S2000 club, ik zou hier ook wel lid van willen worden.

Han
Bi-honda
S2KJan

Post by S2KJan »

http://s2000.mcco-factory.nl/content

Het is meer een maillijst dan een echt forum.
Maar wel een leuke groep mensen.
(Over het algemeen wat ouder dan de typer R rijders.)

Mail: [email="h.kirp@twinwing.nl"]h.kirp@twinwing.nl[/email]
Nurburgring blauwe S2000 2005
Alfa rosso 155Q4 wb 1995
accordR alias AccordS

Post by accordR alias AccordS »

Deze 10 mensen hebben voorrang aangezien zij zich aangemeld hebben. Mochten er leden uit dit rijtje niet gaan dan kunnen er eventuele vervangers aangewezen worden.

Maar ik heb een aantal opmerkingen gehad van leden, dat ze het formulier niet hebben ontvangen, dus het volgende kan het geval zijn.

ze hebben de mailing niet goed gelezen.
of
ze hebben de mailing niet ontvangen.

Het aanmeldingsformulier zat bij de taxatiedag mailing!!
van een stuk of 10 heb ik deze wel ontvangen.

Dus er zal toch geselecteerd moeten worden op Show auto's ,dit is een nadrukkelijke vraag van Honda NL!!!!
IvoG

Post by IvoG »

Taxatiedag mailing? :dunno: Wanneer is die de deur uitgegaan dan?
HondArd

Post by HondArd »

accordR wrote:Dus er zal toch geselecteerd moeten worden op Show auto's ,dit is een nadrukkelijke vraag van Honda NL!!!!

Wie bepaalt wat een show-auto is? Volgens mij zijn het allemaal mooie "gebruiks"-auto's, daar waar een echte Type-R voor gemaakt is. En ik kan nou niet zeggen dat mijn ATR nou zo heel "show" is want die is nagenoeg standaard, maar een lekkere stereo zit er wel in 8)
IvoG

Post by IvoG »

Dan gaat de jouwe mogelijk niet mee, als men voorkeur geeft aan de gestickerde bling pimped out "show"auto's. :roll:
Voodoo

Post by Voodoo »

IvoG wrote:Dan gaat de jouwe mogelijk niet mee, als men voorkeur geeft aan de gestickerde bling pimped out "show"auto's. :roll:

Dan zal ik wel op die dag een hoop bestickering en neon opgooien misschien dat mijn auto daardoor ook extra 10 pk geeft! :lol: :wink:
IvoG

Post by IvoG »

Aan PK's heb je op die dag blijkbaar niets. :roll:
CWATR

Post by CWATR »

Wacht effe... hoe kom je aan een uitnodiging voor die dag? Vorig jaar kreeg ik netjes een uitnodiging toegestuurd (ik meen van de honda dealer). Tot nu toe nog niks...nada.

Ik wil wel weer een paar rondjes rijden :roll:
accordR alias AccordS

van Honda NL 8)
accordR alias AccordS

Taxatiedag mailing? Wanneer is die de deur uitgegaan dan?

zie deze topic:
http://hotel.messageboard.nl/3633/viewtopic.php?t=749

Waarom is hier dan geen reactie opgekomen?

toen heb ik 40 mailings weggedaan.
ik heb van 8 leden de mailing teruggeghad.

Ik vind het een beetje vreemd!
itr-1895

Post by itr-1895 »

zo ik heb even een kiekje gedaan op de site van honda.

]Ook dit jaar komt er weer een Honda familiedag. Op zondag 17 juli is het weer zover!!
Wij nodigen alle Honda fans uit hierbij aanwezig te zijn.

Vanaf 11.00 uur ben je van harte welkom op het TT-circuit in Assen. De enige voorwaarde die wij stellen aan deelname voor deze dag is dat je Honda fan bent!! De toegang is gratis en onderstaande activiteiten zijn gepland:

· Meerijden met een echte coureur die het circuit afracet met een Honda S2000 of Civic Type R.
. Concours d’Elegance met klassieke Honda’s, uitgevoerd door de Honda clubleden
· Met je eigen Honda rijden op het circuit
· Springkussen en andere kinderactiviteiten
· Alle Honda autoclubs zijn aanwezig met de mooiste Honda’s
· Behendigheidstest met een Honda auto en/of motor
· De nieuwste Honda’s staan er ook
· Behendigheidstest met een Honda zitmaaier
· De Honda Paris Dakar Buggy geeft demonstraties op de paddock
· Het Civic Racing Team is aanwezig
· Honda trapauto’s voor de kinderen
· Gratis popcorn en suikerspinnen
· Honda kleding en andere leuke Honda dingen zijn te koop
· En nog veel meer, kijk regelmatig op deze site voor het laatste nieuws

Natuurlijk zijn er voorwaarden verbonden aan deelname van een aantal activiteiten. Lees die in elk geval even door!

De Honda familiedag start om 11.00 uur tot 18.00 uur. De hele dag door vinden er activiteiten plaats, waarvoor je je ter plaatste kunt inschrijven.

Deelname is gratis!! Drinken en eten is op het circuit te koop.

Kortom, kom zondag 17 juli naar Assen voor een spectaculaire Honda dag!!

Gebruik bijgaand formulier voor aanmelding.

Schrijf snel in, het aantal deelnemers is aan een maximum gebonden!!

Tot ziens in Assen op zondag 17 juli a.s.

je kan je dus ook nog zelf aanmelden.
ik weet niet op je dan allemaal bij elkaar mag staan of dat de mensen die zich apart aanmelden op een andere gedeelte van het terein komen te staan :idea:
itr-1895

Post by itr-1895 »

en hier nog even een linkje naar de voorwaarden om op het curcuit te mogen rijden wat mij ook wel leuk lijkt.
ik heb dat namelijk nog nooit gedaan.
mischien is er nog meer intresse voor want het lijkt me wel leuk om met een groepje type-r's over het curcuit te rijden 8)
Voodoo

Post by Voodoo »

Heb vorig jaar twee keer op het circuit mogen racen, was me goed bevallen alleen er rijden wel 2 demo auto's tussendoor rond.
Een CTR en een S2000 bereden door coureurs met pasagiers aan boord die willen zien hoe ver je met zo'n machine kunt gaan. Ze reden naar mijn ervaring veels te roekeloos over het circuit, want er reden ook deelnemers rond die nog weinig ervaring heeft met het circuit. Heb bijna een ongeluk zien gebeuren veroorzaakt door een van die gasten die je van links of rechts inhalen zonder ook maar goed te anticiperen met de overige deelnemers. Je schrikt je dus de pleuris als je ze opeens inhalen op een onverantwoorde wijze.

Dus een tip, als je met je auto op het circuit wilt gaan racen. Hou die auto's goed in de gaten met je spiegels en laat je passeren door goed aan de kant te gaan.
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Dus een tip, als je met je auto op het circuit wilt gaan racen. Hou die auto's goed in de gaten met je spiegels en laat je passeren door goed aan de kant te gaan.

Idd! zeer goeie tip! Als je twijfelt en ineens een bepaalde kant uitgaat kunnen er onnodige ongelukken gebeuren.
Zie je een ander heel snel op je af komen, geef zo snel mogenlijk je richting aan en ga naar die kant van de baan VOOR hij bij je is. Blijf aan die kant rijden tot hij je voorbij is. Alleen dan kan het veilig zijn om onervaren op een circuit te rijden.

Op de Nurburgring is dit nu een regel waar je je aan moet houden. Je moet daar zelfs naar rechts zodat de ander je links kan inhalen.
HondArd

Post by HondArd »

IvoG wrote:Dan gaat de jouwe mogelijk niet mee, als men voorkeur geeft aan de gestickerde bling pimped out "show"auto's. :roll:

Dan kan de hele Type-R club wel wegblijven denk ik :(
DC2

Post by DC2 »

Wat is de ligging van het parkeerterrein tov de paddock?
Locked