NH-0 CTR

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
HondArd

Post by HondArd »

Ongelooflijk dat Honda hiermee een serieus marktaandeel laat liggen. Maar ja, qua marketing laten ze wel meer steekjes vallen.
JAMES-san

Post by JAMES-san »

Hallo R-drivers, om mijn zegje ook maar te hebben gedaan.
Er kan hier in Nederland wél degelijk een witte TYPE-R besteld worden
ALLEEN.............................. die is "leeg" want dat is die, die ze inzetten voor de diverse races. En vlgs. mij is dat een witte en GEEN ´championship white´!!! zoals onze ATR´s en ITR´s. Dus als je maar schuift en veel geduld hebt is dus inprincipe alles mogelijk want hij moet dan op een zg.speciale bestelling worden gemaakt (of laten opbouwen bij de een of andere dealer die dáár zin in heeft.....)
Overigens twijfel ik er sterk aan dat diegene die naar Japan gaan überhaupt ´championship white´zijn......... want in mijn japanse brochure blijkt dat niet echt, maar ´t ziet er allemaal wel errug mooi uit hoor, "#$%__(&%%# hebbe, hebbe hebbe (natuurlijk wél voor d´r bij, want m´n ATR gaat NOOIT meer weg, hahahahahahaha)
Mvg, JAMES-san/Hondadiecastworld
HondArd

Post by HondArd »

JAMES-san wrote:(natuurlijk wél voor d´r bij, want m´n ATR gaat NOOIT meer weg, hahahahahahaha)
Mvg, JAMES-san/Hondadiecastworld

:thumbs:
Guest

Post by Guest »

IvoG wrote:
VTECCIE wrote:Volgens mij klopt dit niet helemaal. Alle CTR's komen uit de UK BEHALVE de JDM CTR's. Die modellen komen toch echt uit :japan: .
Nou, wij kunnen een lang welles / nietes verhaal houden hier. Of niet. :wink:

Dit is wat ik weet: alle 3 en 5 deurs Civics worden in Swindon gemaakt. De JDM-Spec CTR's ook. Die worden voorzien van LSD, echte Recaro's, andere ECU's, en zijn o.a. in CW leverbaar. Ze worden vanuit UK naar Japan verscheept. Ik weet dit van kenissen van mij in Engeland die bij de Honda fabriek in Swindown werken, ze hebben wel eens geklaagd dat ze aan deze auto's werken maar er zelf geen kunnen of mogen kopen.

De JDM CTR's hebben zelfs een UK vlag net voor de Civic badge achterop zitten. In deze foto kan je het net niet goed zien maar ik heb ergens een nog groter formaat, maar als je goed daarnaar kijkt zie je dus de UK vlag.

Het is 100% zeker dat alle CTR's, ook de JDM versies in de UK worden geassembleerd. Wat wel uit japan komt zijn de motoren. :wink:
HONDA

Post by HONDA »

Opgesplitst om Peter zijn verkooptopic schoon te houden.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
accordR alias AccordS

Post by accordR alias AccordS »

:thumbs:

thanks
IvoG

Post by IvoG »

Moet je wel alleen de off-topic spullen weghalen, en niet zijn verkooppraatje ook meenemen! :wink: :lol:
Locked