BugsM ... CH1 H22A7 & EJ2 H22A
AccordTypeaRd wrote:Waarom pak je niet meteen de binnenkant van je motor mee :roll:
:roll: Waarom zou iemand de binnenkant van zijn motor willen spuiten? Volgens mij gaat de motor daar niet echt fijn mee om.
:dunno:
De auto ziet er strak uit Bugs, rood is niet mijn kleur, maar dat hoeft ook niet. 8)
De schijven leken inderdaad gespoten omdat ze zo nieuw waren! :lol:
IvoG wrote:AccordTypeaRd wrote:Waarom pak je niet meteen de binnenkant van je motor mee :roll:
:roll: Waarom zou iemand de binnenkant van zijn motor willen spuiten? Volgens mij gaat de motor daar niet echt fijn mee om.
:dunno:
:razz: gewoon een opmerking op iemand die dacht dat de remschijven gespoten waren, terwijl het mij logisch lijkt dat je dat NIET moet doen.
Goed, dan maar even de uitleg erbij...
ik was er eigenlijk een beetje vanuit gegaan dat nieuwe remschijven glimmend metaal hebben...
Op de foto lijkt het net alsof ze mat zilver gespoten zijn, zoals IvoG al zei.
Omdat het mij ook logisch lijkt dat je NIET remschijven gaat spuiten, vond ik het enigzins opmerkelijk.
Vandaar gewoon een onschuldige vraag.
ik was er eigenlijk een beetje vanuit gegaan dat nieuwe remschijven glimmend metaal hebben...
Omdat het mij ook logisch lijkt dat je NIET remschijven gaat spuiten, vond ik het enigzins opmerkelijk.
VTECRob wrote:Goed, dan maar even de uitleg erbij...
Discussie bij deze gesloten, Accord?
btw, heb je ooit die keramische remschijven van Porsche van dichtbij gezien? Die zien er helemaal appart uit, lijkt wel een beetje op die egaal grijze remschijven.
Hmmm, zie er erug leuk uit die car. Ik had vroeger altijd een EK gewild vanwege het feit dat het er normaaltjes uit ziet, maar toch KEIHARD wegrijdt haha a aha ha .....Helaas waren die civics veels te duur. Bent ff gaan wachten en gewoon een CTR gaan halen. Nadeel: iedereen weet dat het een TypeR is...
Had een keertje meegemaakt dat een rode EK vti (?) een BMW 325 cabrio eruit bliest in een Tunnel. Wat ging die jongen toch hard weg zegt!!!!! Die BMW had geen schijn van kans met zijn dikke dubbele Remus uitlaat. Ik hoorde in de tunnel alleeeeeeen maaaarr VTEC!!!!

Had een keertje meegemaakt dat een rode EK vti (?) een BMW 325 cabrio eruit bliest in een Tunnel. Wat ging die jongen toch hard weg zegt!!!!! Die BMW had geen schijn van kans met zijn dikke dubbele Remus uitlaat. Ik hoorde in de tunnel alleeeeeeen maaaarr VTEC!!!!
50ct wrote:Urrrrrrrrrrghhhhhhhh,, werd laatst nog gepasseerd door een Golf V GTI. Grrrrrrrrrrrrrrrrr....ziek werd ik ervan! Maar ach, zat niet echt op een wedstrijdje te wachten. Voor die ene tiende van een seconde doe ik absoluut geen moeite.Tssssss....
Wel een leuke tegenstander voor je CTR.... 8)