BugsM ... CH1 H22A7 & EJ2 H22A

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
BugsM
Posts: 649
Joined: Mon Feb 14, 2005 12:32 pm

Post by BugsM »

Vandaag met dit mooie weer 8) ff nieuwe foto's gemaakt. Helaas nog nie met de rota's...
BugsM
Posts: 649
Joined: Mon Feb 14, 2005 12:32 pm

Post by BugsM »

ITR intake en TB gemonteerd. Alle problemen met PCS zijn weg en alles werkt ok.

Wat ik merk is dat hij met halfgas veel meer doet, dan voorheen. Wel logisch natuurlijk. Strax met de ITR nokkenassen moet dit echt pas winst gaan geven boven de 7k....

Image

Image

Image
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

Gaaf man: Echt een gevalletje "Subtiele Tuning"
BugsM
Posts: 649
Joined: Mon Feb 14, 2005 12:32 pm

Post by BugsM »

ITR remmen klaar voor montage. Spul is gestraald en in kleur gezet...

Image

Image
VTECRob
Posts: 1690
Joined: Tue Apr 19, 2005 11:22 am
Contact:

Post by VTECRob »

Dat ziet er netjes uit zeg...
Zijn de schijven nou ook gespoten?
BugsM
Posts: 649
Joined: Mon Feb 14, 2005 12:32 pm

Post by BugsM »

VTECRob wrote:Zijn de schijven nou ook gespoten?
Is dat een serieuze vraag?

Maar nee, deze zijn gloedjenieuw en zijn van ATE....
lange bas
Posts: 104
Joined: Thu Apr 28, 2005 5:49 pm

Post by lange bas »

Waarom neem je geen geboorde schijven i.v.m. de warmte en het staat ook leuker. :-? :-)
BugsM
Posts: 649
Joined: Mon Feb 14, 2005 12:32 pm

Post by BugsM »

lange bas wrote:Waarom neem je geen geboorde schijven i.v.m. de warmte en het staat ook leuker. :-? :-)


Ben al blij zat dat ik 282mm 4*100 schijven heb kunnen vinden. En ik zat met een bepaald budget.
lange bas
Posts: 104
Joined: Thu Apr 28, 2005 5:49 pm

Post by lange bas »

Dat is het belangrijkste van alles :wink:
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

VTECRob wrote:Dat ziet er netjes uit zeg...
Zijn de schijven nou ook gespoten?


Waarom pak je niet meteen de binnenkant van je motor mee :roll:
Tom
Posts: 343
Joined: Sat Jan 24, 2004 9:28 pm

Post by Tom »

Ziet er super uit man!

Waarom pak je niet meteen de binnenkant van je motor mee :roll:


:?:
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Post by IvoG »

AccordTypeaRd wrote:Waarom pak je niet meteen de binnenkant van je motor mee :roll:


:roll: Waarom zou iemand de binnenkant van zijn motor willen spuiten? Volgens mij gaat de motor daar niet echt fijn mee om.
:dunno:

De auto ziet er strak uit Bugs, rood is niet mijn kleur, maar dat hoeft ook niet. 8)

De schijven leken inderdaad gespoten omdat ze zo nieuw waren! :lol:
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

IvoG wrote:
AccordTypeaRd wrote:Waarom pak je niet meteen de binnenkant van je motor mee :roll:


:roll: Waarom zou iemand de binnenkant van zijn motor willen spuiten? Volgens mij gaat de motor daar niet echt fijn mee om.
:dunno:


:razz: gewoon een opmerking op iemand die dacht dat de remschijven gespoten waren, terwijl het mij logisch lijkt dat je dat NIET moet doen.
VTECRob
Posts: 1690
Joined: Tue Apr 19, 2005 11:22 am
Contact:

Post by VTECRob »

Goed, dan maar even de uitleg erbij...

ik was er eigenlijk een beetje vanuit gegaan dat nieuwe remschijven glimmend metaal hebben...
Op de foto lijkt het net alsof ze mat zilver gespoten zijn, zoals IvoG al zei.

Omdat het mij ook logisch lijkt dat je NIET remschijven gaat spuiten, vond ik het enigzins opmerkelijk.

Vandaar gewoon een onschuldige vraag.
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

VTECRob wrote:Goed, dan maar even de uitleg erbij...

ik was er eigenlijk een beetje vanuit gegaan dat nieuwe remschijven glimmend metaal hebben...
Op de foto lijkt het net alsof ze mat zilver gespoten zijn, zoals IvoG al zei.

Omdat het mij ook logisch lijkt dat je NIET remschijven gaat spuiten, vond ik het enigzins opmerkelijk.

Vandaar gewoon een onschuldige vraag.


Discussie bij deze gesloten, Accord?

btw, heb je ooit die keramische remschijven van Porsche van dichtbij gezien? Die zien er helemaal appart uit, lijkt wel een beetje op die egaal grijze remschijven.
50ct
Posts: 52
Joined: Sat May 21, 2005 12:01 am

Post by 50ct »

Hmmm, zie er erug leuk uit die car. Ik had vroeger altijd een EK gewild vanwege het feit dat het er normaaltjes uit ziet, maar toch KEIHARD wegrijdt haha a aha ha .....Helaas waren die civics veels te duur. Bent ff gaan wachten en gewoon een CTR gaan halen. Nadeel: iedereen weet dat het een TypeR is... :(
Had een keertje meegemaakt dat een rode EK vti (?) een BMW 325 cabrio eruit bliest in een Tunnel. Wat ging die jongen toch hard weg zegt!!!!! Die BMW had geen schijn van kans met zijn dikke dubbele Remus uitlaat. Ik hoorde in de tunnel alleeeeeeen maaaarr VTEC!!!!
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

:D Weer een Duitse illusie om zeep geholpen, heerlijk :japan: :thumbs:
50ct
Posts: 52
Joined: Sat May 21, 2005 12:01 am

Post by 50ct »

Urrrrrrrrrrghhhhhhhh, :( , werd laatst nog gepasseerd door een Golf V GTI. Grrrrrrrrrrrrrrrrr....ziek werd ik ervan! Maar ach, zat niet echt op een wedstrijdje te wachten. Voor die ene tiende van een seconde doe ik absoluut geen moeite.Tssssss....
BugsM
Posts: 649
Joined: Mon Feb 14, 2005 12:32 pm

Post by BugsM »

50ct wrote:Urrrrrrrrrrghhhhhhhh, :( , werd laatst nog gepasseerd door een Golf V GTI. Grrrrrrrrrrrrrrrrr....ziek werd ik ervan! Maar ach, zat niet echt op een wedstrijdje te wachten. Voor die ene tiende van een seconde doe ik absoluut geen moeite.Tssssss....


Wel een leuke tegenstander voor je CTR.... 8)
BugsM
Posts: 649
Joined: Mon Feb 14, 2005 12:32 pm

Post by BugsM »

Kosei 16"met itr 282mm brakes.....

Image

Image
Locked