UITNODIGING HONDA-meeting in Duitsland (29/4 t/m 01/05)

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
JAMES-san

UITNODIGING HONDA-meeting in Duitsland (29/4 t/m 01/05)

Post by JAMES-san »

Hallo daar 8) HONDA-liefhebbers,
Voor diegene die iets anders willen dan de HONDA-meetings in Nederland zijn wij, de HONDA TYPE-R club Benelux uitgenodigd door de HONDA Civic und CRX Club Waltrop 1991 op bovenstaande datum. Die wordt gehouden in GESEKE, Duitsland (aan de A44/E331) oftewel vanuit omgeving Rotterdam is ´t zo´n 326.2 km danwel 3 uur en 12 minuten rijden...........
Voor meer informatie kijk eventjes op: www.HondaClubWaltrop.de

Of bel mij eventjes JAMES-san/Hondadiecastworld (ATR-rijder) vooralsnog de secretaris van onze club: 06-12837897.
IvoG

Post by IvoG »

Ben je nog geweest James?
JAMES-san

Post by JAMES-san »

Yes, ofcourse Marco en Joanne/ITR hebben mij vergezeld best wel gaaf zo'n meerdaagse "treffen" wel even wennen maar ik hoop dat dat hier ten lande ook z'n weg gaat vinden.....
JAMES-san
accordR alias AccordS

Post by accordR alias AccordS »

wel even wennen maar ik hoop dat dat hier ten lande ook z'n weg gaat vinden.....

misschien een idee voor komende jaren.
met meedere buitenlandse clubs
Honda Club Zuid-Holland

Post by Honda Club Zuid-Holland »

Er is ook een pinkstertreffen geweest in Oberfranken (739 km vanuit Rotterdam) Dat was ook een meerdaags treffen en ontzettend tof. Je kan daar een wisselbeker winnen als je met de grootste club bent. Dan mag je het het jaar erna organiseren. De beker is net als vorig jaar gewoon door Honda Club Zuid-Limburg en zal dus volgend jaar in Nederland plaats vinden!! Zeker een kijkje waard :D :D :D

Wij hebben dit jaar 3 bekers binnen gehaald :D

Verste club
5e plek grootste club (van de 8)
1e plek BullRiding Vrouwen :D :D :D

xxx Kaatje
Locked