Is deze van een bekende van hier?
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/at ... id=2569305
Bekende ITR
Ik heb deze vraag in een apart topic geplaatst want het hoort niet thuis in de Type-R nummerlijst.
Voor mij is deze ITR niet bekend en ik denk zelfs voor niemand. Auto Kraaij importeert namelijk veel wagens uit Duitsland. Grote kans dat ook deze wagen uit Duitsland komt.
Voor mij is deze ITR niet bekend en ik denk zelfs voor niemand. Auto Kraaij importeert namelijk veel wagens uit Duitsland. Grote kans dat ook deze wagen uit Duitsland komt.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Die bedoelde ik!
ops:
Ik kon alleen niet op de juiste naam komen. Een kennis heeft dat gedaan voor een Audi die hij importeerde, ze konden hem zelfs vertellen waar de laklaag dikker was dan anders, en dat klopte ook met het verhaal van de eigenaresse dat ze alleen parkeerschade had gehad aan die kant! 8)
TÜV is inderdaad alleen maar een soort RDW of KEMA keur, meer niet.

Ik kon alleen niet op de juiste naam komen. Een kennis heeft dat gedaan voor een Audi die hij importeerde, ze konden hem zelfs vertellen waar de laklaag dikker was dan anders, en dat klopte ook met het verhaal van de eigenaresse dat ze alleen parkeerschade had gehad aan die kant! 8)
TÜV is inderdaad alleen maar een soort RDW of KEMA keur, meer niet.