itr 1650
Dat is mooi klote. Sterkte met de wonden en met je maat. Kun je vertellen hoe het is gebeurd?
In het te koop gedeelte staat een topic van Rob, hij verkoopt diverse ITR onderdelen. Scheelt je misschien in je portemonnee.
In het te koop gedeelte staat een topic van Rob, hij verkoopt diverse ITR onderdelen. Scheelt je misschien in je portemonnee.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
lange bas wrote:Het is weer gebeurt, ik ben weer aangereden. :cry:
Gelukkig heb ik maar een hoofdwond en een stijve nek,de ander legt nog in het ziekenhuis.
De auto:
-bumper kapot
-zij scherm kapot
-koplamp kapot
en voor de rest weet ik het nog niet ,maar zij is niet totalloss. :-)
Ik hou jullie op de hoogte
Dus het was niet jouw schuld. Sterkte in ieder geval voor jou en je maat. En dan met die stijve nek.. hopelijk is het geen whiplash.
Ik zal ff zeggen hoe het gebeurt is:
ik kwam aan rijden bij een wegversmalling en en er kwam een auto aan rijden.
Ik denk ik stop en laat haar eerst gaan ,maar zij heeft mij helemaal niet gezien.
Ik week nog uit naar de gras kant(zat er al met 2 wielen in)en ik begong te tuuteren en te seinen met me licht ,maar ook dat zag ze niet. :shock:
Toen ging het heel erg snel, ze raakte me VOL aan me linker voorkant gelukkig had ik me gordels om.
Ik heb een goede hoofdwond en deuk in me ego,zij legt in het ziekenhuis(de tegenpartij en niet me maat)met ook een hoofdwond.
Bij haar is de arts 90 minuten bezig geweest met hechten en heeft ook nog 2 zakken bloed toegevoegd gekregen.En over de itr kan ik nu niks zeggen ,want ik ga morgen ff kijken hoe zij er bij staat ik hou jullie op de hoogte.
ik kwam aan rijden bij een wegversmalling en en er kwam een auto aan rijden.
Ik denk ik stop en laat haar eerst gaan ,maar zij heeft mij helemaal niet gezien.
Ik week nog uit naar de gras kant(zat er al met 2 wielen in)en ik begong te tuuteren en te seinen met me licht ,maar ook dat zag ze niet. :shock:
Toen ging het heel erg snel, ze raakte me VOL aan me linker voorkant gelukkig had ik me gordels om.
Ik heb een goede hoofdwond en deuk in me ego,zij legt in het ziekenhuis(de tegenpartij en niet me maat)met ook een hoofdwond.
Bij haar is de arts 90 minuten bezig geweest met hechten en heeft ook nog 2 zakken bloed toegevoegd gekregen.En over de itr kan ik nu niks zeggen ,want ik ga morgen ff kijken hoe zij er bij staat ik hou jullie op de hoogte.
Ik ben net bij de auto geweest.
De schade is toch iets erger dan ik had verwacht:
-linker wiel staat krom
-wiel is naar achter verbogen
-ophanging afgebroken/verbogen
-moterkap beschadigd
-deuk in de deur
volgens het autobedrijf is ze niet total-loss,maar we hebben de onderkant nog niet gezien. :-?
p.s bedankt voor de belangstelling
De schade is toch iets erger dan ik had verwacht:
-linker wiel staat krom
-wiel is naar achter verbogen
-ophanging afgebroken/verbogen
-moterkap beschadigd
-deuk in de deur
volgens het autobedrijf is ze niet total-loss,maar we hebben de onderkant nog niet gezien. :-?
p.s bedankt voor de belangstelling

De laatste update:
Ze is NIET TOTAL-LOSS gelukkig.
De schade:
-motor ophaning afgescheurd/word vernieuwd
-motorkap word vernieuwd
-bumper word vernieuwd
-zij scherm word vernieuwd
-lampen worden vernieuwd
-deur word bijgewerkt
al met al ik ben wel een beetje blij. :-)
Ik heb er ook geen wiplash aan over gehouden en dat is het belangrijkste 8)
Als het goed is is ze volgende week klaar.
Ze is NIET TOTAL-LOSS gelukkig.

De schade:
-motor ophaning afgescheurd/word vernieuwd
-motorkap word vernieuwd
-bumper word vernieuwd
-zij scherm word vernieuwd
-lampen worden vernieuwd
-deur word bijgewerkt
al met al ik ben wel een beetje blij. :-)
Ik heb er ook geen wiplash aan over gehouden en dat is het belangrijkste 8)
Als het goed is is ze volgende week klaar.
Ik zag je wagen staan bij Den Hartog. Let je goed op kleurverschil als je de wagen terugkrijgt. NH-0 is een vreselijk moeilijke kleur om goed te krijgen maar je betaald niet voor kleurverschil... 

Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007