nou heb me net even aangemeld en dus is het net zo netjes me even voor te stellen.
ik ben Maarten Pijnenburg, ben nog geen 18 maar dat duurt niet lang meer. heb ook nog geen type-r maar wil/ga deze heel binnenkort aanschaffen. een integra.
voor de duidelijkheid niet gaan lopen zeuren dat deze auto te snel zou zijn als beginners auto want ik rij al vanaf ongeveer mn 14e en heb in een variatie van auto's gereden. waarvan de snelste toch wel een jaguar xj-r geweest moet zijn. (500 pk 5.5 naar de 100) enkele andere auto's: merc. s500 lang, bmw 535, bmw z4, enkele opels, corolla, enz. is niet relevant maar toch om dadelijke misverstanden te voorkomen =)
heb zelf ook al wat ervaring met auto's te demonteren enzo. motorisch daarentegen, snap ik wel maar heb ik nog niet vaak iets aan gedaan.
sleutel al wel 4 jaar intensief aan scooters dus de hoe en wat's weet ik zo onderhand wel. (uitlaat[spruitstuk], inlaat enzo en waar alles voor dient weet ik wel). ook weet ik enkele facts (zoals dat elke uitlaat van je spagetti spruitstuk even lang is en daarom meestal zo'n rare vorm heeft. dat voor elke motor (1.4, 1.5 enz) de uitlaten een optimale lengte maat hebben e.d.)
nou... nog vragen hoor ik het wel maar heb er alvast 1 voor jullie,
ik zat dus laatst rond te kijken naar een integra type-r.
nu had ik er 3 gevonden op internet.
een rode met iets van 180000 km op de teller [11000 euro] (naar mijn mening te veel gelopen)
n witte met 115000 km (maar optionele velgen, verlaagd, open-air filter en volgens mij zelfs ook demper) [15500 euro]
en n witte met 70000 km [15000 euro]
nou zie ik gisteren dat tot mijn schrik de onderste (meest aantrekkelijke leek mij) van internet is verdwenen. nou heb ik gelukkig nog wel de plaats waar hij stond maargoed. deze is nog wel traceerbaar zolang hij maar niet is verkocht

als ik ga kijken naar deze auto's waar moet ik dan op letten? de kritieke punten zeg maar? ik weet al dat als je ervoor gaat zitten en je ziet dat de auto een beetje 'hangt' naar een kant dat hij is afgeragt. maar bijv. roest e.d.? waar dat het meest voorkomt dat ik daar op kan letten.
iig alvast bedankt!
maarten