Verwijderen van de "vin" op het dak
Verwijderen van de "vin" op het dak
Ik wil de vin op het dak van itr verwijderen. Weet iemand hoe deze bevestigd is?

Honda kennende zal die wel vastgeklikt zitten, net zoals bij een Civic CRX. Ik zou zeggen: voorzichtig met een platte schroevendraaier proberen los te wrikken (leg wel een doekje of iets dergelijks onder de schroevendraaier, anders beschadig je de lak). Dan heb je ook nog het slangetje wat er onder zit die afgedicht moet worden, en die komt (als ik de vergelijking weer met een Civic CRX trek) uit in het ruitensproeier tankje onder de motorkap. Het beste kun je deze dan ook loshalen, anders loop de de kans dat als je de achterwisser/sproeier activeert er nog steeds vloeistof uitspuitl terwijl deze slang er nog steeds ligt.
Sowieso moet er gelast worden en het hele dak moet gespoten worden. Even werk maar wel een leuke verandering. Vooral bij CRX'en wordt het veel gedaan.
Waarom download je het werkplaatshandboek van de Integra niet even? Dan weet je zeker hoe het zit.
Waarom download je het werkplaatshandboek van de Integra niet even? Dan weet je zeker hoe het zit.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
-