Type-R Meeting: Uitdeuk- & Taxatiedag [18-06-2005]
Type-R Meeting: Uitdeuk- & Taxatiedag [18-06-2005]
Op zaterdag 18 juni 2005 willen wij van 10.00 tot 15.00 uur een uitdeuk & taxatiedag organiseren in samenwerking met Honda Kraaiven Tilburg (http://www.autokraaiven.nl).
Gedurende de dag willen wij de leden de mogelijkheid bieden die vervelende parkeerdeukjes te laten verwijderen via de methode "uitdeuken zonder spuiten". Lastige parkeerdeukjes en kleine butsen worden verwijderd door middel van zogenaamde "lepels" waarmee van binnenuit de deukjes terug worden gedrukt.
De kosten voor het uitdeuken zijn afhankelijk van het aantal aanmeldingen maar reken op ongeveer 55 euro voor de eerste deuk en 10 euro extra voor elke volgende deuk.
Naast het uitdeuken is er die dag ook een taxatiemogelijkheid. Het is altijd goed om een taxatierapport van je auto te hebben. Zowel bij diefstal, bij schade als bij verkoop is het een handig hulpmiddel om de echte waarde van je auto aan te tonen, inclusief de dure accessoires. Dit kan je zeker helpen in geval van schade, een dagwaarde is immers vaak veel lager dan een taxatiewaarde.
Er is in Tilburg een beëdigd taxateur aanwezig. De kosten van de taxatie zijn 85 euro. De taxaties zullen uitgevoerd worden door Jonker-Wesdorp taxateurs
Ter informatie voor de mensen die gaan taxeren, zelf meenemen:
- Kopie van kenteken bewijs deel 1 & 2
- Kopie APK
- Lijst met accessoires per voertuig
Richard (Bleu206gti) heeft zich aangeboden om poets demonstraties te geven. In dit topic kunnen Meguiars artikelen worden besteld bij hem.
Samenvattend:
- Algemene Type-R meeting bij Honda Kraaiven
- Uitdeukmogelijkheid
- Taxatiemogelijkheid
- Meguiars Nederland poetsdemonstratie
- Stand van Honda Die-Cast World
Al met al lijkt ons dit een zeer leuk evenement wat door de club zelf georganiseerd wordt. Wij willen dan ook graag weten wie er de 18e komen. Vermeld hieronder je naam, het aantal personen en het type wagen.
Uiteraard is het van belang om je van te voren op te geven voor het uitdeuken of taxeren. Bij het aanmelden voor het uitdeuken willen we graag weten hoeveel deukjes het zijn, waar op de wagen de deuk zich bevindt en de diameter van het deukje.
Er volgt nog een schriftelijke mailing maar je kunt je hieronder ook alvast opgeven.
Let op: Het uitdeuken en taxeren in eerste instantie alleen voor de leden. Iedereen is uiteraard wel van harte welkom want het is ook een gewone Type-R meeting.
Mochten er niet veel aanmeldingen zijn voor het uitdeuken/taxeren dan is het mogelijk tegen een niet-leden prijs ook je wagen te laten uitdeuken/taxeren.
Uiteindelijke lijst:
1. Dimer, (2 personen)
- CTR uitdeuken, 1 deukje in de deur, diameter ± 2.5cm
2. James-San
- ATR uitdeuken, 3 deukjes linkerachterscherm, diameter ± 1.5cm
3. VTECCIE
4. Miguel, (1 persoon, mogelijk 2)
- CTR uitdeuken, 1 deukje, passagiersdeur, diameter ± 1.5cm.
- Taxeren
5. typer2004
- ITR, taxeren
6. AccordR, (? personen)
- ATR uitdeuken, 2 deukjes: 1 x linkerachterscherm diameter ± 1.5cm,
1 x linkerspatbord achter diameter ± 1.5cm
7. Tom, (2 personen)
- ITR taxeren
8. GaiTR, (2 personen)
Afgezegd
9. DC-2, (2 personen)
- ITR taxeren
10. Martin S., ( 1 of 2 personen )
- ITR uitdeuken, 4 deukjes in 2 portieren, diameter 1x ± 1cm
en 1x ± 2 cm
11. IvoG, (2 personen)
- ATR uitdeuken, 1 deuk kofferklep diameter ± 2cm
12. Gaskleppie (1 persoon)
- ITR uitdeuken, 3 kleine parkeerdeukjes in 1 deur diameter ± 1,5cm
13. VTECRob (2 personen)
- ITR uitdeuken, 1 deukje bestuurdersdeur, diameter ± 1.5cm
- Taxeren
14. Otto ( 1 persoon )
- CTR uitdeuken, 1 deukje rechterspatbord, diameter ± 7 x 1 cm
1 deukje rechterportier , diameter ± 1,5 cm
- Taxeren
15. Mugen-ITR 1643 (2 personen)
- ITR uitdeuken, 1 deukje bijrijdersportier, diameter ± 1.5 cm
16. Voodoo ( 1 persoon )
- ATR uitdeuken, 1 deukje rechter achterscherm, diameter ± 1 cm
12 x uitdeuken, 7 x taxeren
Gedurende de dag willen wij de leden de mogelijkheid bieden die vervelende parkeerdeukjes te laten verwijderen via de methode "uitdeuken zonder spuiten". Lastige parkeerdeukjes en kleine butsen worden verwijderd door middel van zogenaamde "lepels" waarmee van binnenuit de deukjes terug worden gedrukt.
De kosten voor het uitdeuken zijn afhankelijk van het aantal aanmeldingen maar reken op ongeveer 55 euro voor de eerste deuk en 10 euro extra voor elke volgende deuk.
Naast het uitdeuken is er die dag ook een taxatiemogelijkheid. Het is altijd goed om een taxatierapport van je auto te hebben. Zowel bij diefstal, bij schade als bij verkoop is het een handig hulpmiddel om de echte waarde van je auto aan te tonen, inclusief de dure accessoires. Dit kan je zeker helpen in geval van schade, een dagwaarde is immers vaak veel lager dan een taxatiewaarde.
Er is in Tilburg een beëdigd taxateur aanwezig. De kosten van de taxatie zijn 85 euro. De taxaties zullen uitgevoerd worden door Jonker-Wesdorp taxateurs
Ter informatie voor de mensen die gaan taxeren, zelf meenemen:
- Kopie van kenteken bewijs deel 1 & 2
- Kopie APK
- Lijst met accessoires per voertuig
Richard (Bleu206gti) heeft zich aangeboden om poets demonstraties te geven. In dit topic kunnen Meguiars artikelen worden besteld bij hem.
Samenvattend:
- Algemene Type-R meeting bij Honda Kraaiven
- Uitdeukmogelijkheid
- Taxatiemogelijkheid
- Meguiars Nederland poetsdemonstratie
- Stand van Honda Die-Cast World
Al met al lijkt ons dit een zeer leuk evenement wat door de club zelf georganiseerd wordt. Wij willen dan ook graag weten wie er de 18e komen. Vermeld hieronder je naam, het aantal personen en het type wagen.
Uiteraard is het van belang om je van te voren op te geven voor het uitdeuken of taxeren. Bij het aanmelden voor het uitdeuken willen we graag weten hoeveel deukjes het zijn, waar op de wagen de deuk zich bevindt en de diameter van het deukje.
Er volgt nog een schriftelijke mailing maar je kunt je hieronder ook alvast opgeven.
Let op: Het uitdeuken en taxeren in eerste instantie alleen voor de leden. Iedereen is uiteraard wel van harte welkom want het is ook een gewone Type-R meeting.
Mochten er niet veel aanmeldingen zijn voor het uitdeuken/taxeren dan is het mogelijk tegen een niet-leden prijs ook je wagen te laten uitdeuken/taxeren.
Uiteindelijke lijst:
1. Dimer, (2 personen)
- CTR uitdeuken, 1 deukje in de deur, diameter ± 2.5cm
2. James-San
- ATR uitdeuken, 3 deukjes linkerachterscherm, diameter ± 1.5cm
3. VTECCIE
4. Miguel, (1 persoon, mogelijk 2)
- CTR uitdeuken, 1 deukje, passagiersdeur, diameter ± 1.5cm.
- Taxeren
5. typer2004
- ITR, taxeren
6. AccordR, (? personen)
- ATR uitdeuken, 2 deukjes: 1 x linkerachterscherm diameter ± 1.5cm,
1 x linkerspatbord achter diameter ± 1.5cm
7. Tom, (2 personen)
- ITR taxeren
8. GaiTR, (2 personen)
Afgezegd
9. DC-2, (2 personen)
- ITR taxeren
10. Martin S., ( 1 of 2 personen )
- ITR uitdeuken, 4 deukjes in 2 portieren, diameter 1x ± 1cm
en 1x ± 2 cm
11. IvoG, (2 personen)
- ATR uitdeuken, 1 deuk kofferklep diameter ± 2cm
12. Gaskleppie (1 persoon)
- ITR uitdeuken, 3 kleine parkeerdeukjes in 1 deur diameter ± 1,5cm
13. VTECRob (2 personen)
- ITR uitdeuken, 1 deukje bestuurdersdeur, diameter ± 1.5cm
- Taxeren
14. Otto ( 1 persoon )
- CTR uitdeuken, 1 deukje rechterspatbord, diameter ± 7 x 1 cm
1 deukje rechterportier , diameter ± 1,5 cm
- Taxeren
15. Mugen-ITR 1643 (2 personen)
- ITR uitdeuken, 1 deukje bijrijdersportier, diameter ± 1.5 cm
16. Voodoo ( 1 persoon )
- ATR uitdeuken, 1 deukje rechter achterscherm, diameter ± 1 cm
12 x uitdeuken, 7 x taxeren
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
2. James-San
- ATR uitdeuken, 3 deukjes linkerachterscherm, diameter +/- 1.5cm
3. VTECCIE
- ITR uitdeuken, 1 deukje bestuurdersdeur, diameter +/- 1.5cm
- Taxeren
- ATR uitdeuken, 3 deukjes linkerachterscherm, diameter +/- 1.5cm
3. VTECCIE
- ITR uitdeuken, 1 deukje bestuurdersdeur, diameter +/- 1.5cm
- Taxeren
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
-
-
10. Martin S.( 1 of 2 personen )
- ITR uitdeuken, 2 deukjes portier, 1x ± 1cm en 1x ± 2 cm
- ITR uitdeuken, 2 deukjes portier, 1x ± 1cm en 1x ± 2 cm
11. IvoG, (2 personen)
- ATR uitdeuken, 1 deuk kofferklep ± 2cm
Ik wil iedereen vragen a.u.b. niet de hele lijst te kopieren maar alleen de toevoeging of wijziging door te geven. Ik zal ervoor zorgen dat de lijst in de allereerste post aangepast wordt. Dit om te voorkomen dat de thread heel lang en onoverzichtelijk wordt, en om fouten tijdens de kopieerslag uit te sluiten. Dus in een post alleen de aanmelding of wijziging doorgeven die men zelf inbrengt, en de lijst niet kopieren (jij ook niet Sander! :wink: )
- ATR uitdeuken, 1 deuk kofferklep ± 2cm
Ik wil iedereen vragen a.u.b. niet de hele lijst te kopieren maar alleen de toevoeging of wijziging door te geven. Ik zal ervoor zorgen dat de lijst in de allereerste post aangepast wordt. Dit om te voorkomen dat de thread heel lang en onoverzichtelijk wordt, en om fouten tijdens de kopieerslag uit te sluiten. Dus in een post alleen de aanmelding of wijziging doorgeven die men zelf inbrengt, en de lijst niet kopieren (jij ook niet Sander! :wink: )
- Gaskleppie
- Gaskleppie
Ja, en daarom moeten we nu eerst allemaal naar page 1 of naar bover scrollen om te zien wie er allemaal komen terwijl je normaal altijd gewoon onder aankan sluiten.
Dit principe vind ik dus ook niet werken.
Copy-paste wordt op elk forum toegepast en werkt gewoon! De lijst wordt langer dan normaal, so what?
Dit principe vind ik dus ook niet werken.
Copy-paste wordt op elk forum toegepast en werkt gewoon! De lijst wordt langer dan normaal, so what?
VTECRob wrote:Er werd mij gevraagd of ik ook langs wilde komen, wat mij erg leuk lijkt.
Ik weet niet precies of ik me ook aan dit lijstje toe mag voegen?
Het inschrijfformulier is verstuurd en inschrijfgeld is onderweg.
Iedereen is welkom want deze dag is ook een normale Type-R meeting. Het uitdeuken en taxeren is alleen voor leden maar dat lijkt me logisch.
typeR2004 wrote:Hey Ivo, mooi dat je er ook bent. Kan je eindelijk die ATR platen krijgen! :-)
Ja, eindelijk gaat het dan een keer gebeuren! :razz:
Sander, hoe zit het met de uitdeuker, als hij een deuk (na proberen) er niet uitkrijgt betaal je daar dan toch voor?
En waar zitten we qua prijs nu ongeveer, 9 autos uitdeuken van 15 deukjes totaal? En 6 taxaties?
VTECCIE wrote:Iedereen is welkom want deze dag is ook een normale Type-R meeting. Het uitdeuken en taxeren is alleen voor leden maar dat lijkt me logisch.
Ja uiteraard...
Mits alles dan goed gaat met de aanmelding hierbij dan de opgave:
13. VTECRob (2 personen)
- ITR uitdeuken, 1 deukje bestuurdersdeur, diameter +/- 1.5cm (moet ik nog even exact opmeten)
- Taxeren