Wie gaat er mee 6/7mei naar de ITR expo?

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
Gaskleppie

Wie gaat er mee 6/7mei naar de ITR expo?

Post by Gaskleppie »

Volgens mij ben ik de enige nederlander die naar de europese ITR expo gaat, dus bij deze de vraag of er nog meer mensen komen kijken?

Zelf heb ik een formule 1 hotelletje geboekt voor 6 mei zodat ik 7mei er op tijd ben. Die kamer heeft 3 slaapplaatsen, dus daar kunnen er zowiezo nog 2 bij.
Op de "race-day" kan je lekker meerijden met me op de baan en verder moet je maar zien wat je doet.

mail me maar op [email="Frank.typeR@kabelfoon.nl"]Frank.typeR@kabelfoon.nl[/email] als je mee wilt.
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Niemand?
Ik las net op Honda-tech dat er al 3 turbo Integra's komen uit oostenrijk.

Kan een leuk dagje worden!
jimmy

Post by jimmy »

wat is het juiste adres,kan ik even op zoeken hoe ver ik moet rijden.

groeten jimmy.
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Nyther

Post by Nyther »

ik moet 7 en 8 mei op full speed aanwezig zijn, zou me te gek lijken als ik met je mee kon gaan frank :( wilz elf ook nu eens met de itr de track op
IvoG

Post by IvoG »

accordR alias AccordS

Post by accordR alias AccordS »

ik moet 7 en 8 mei op full speed aanwezig zijn

Wij niet meer :evil:
Type-S-Boy

Post by Type-S-Boy »

accordr wrote:
ik moet 7 en 8 mei op full speed aanwezig zijn

Wij niet meer :evil:

Waarom niet :?: Stond toch ook op de agenda :-?
Civic Type S
IvoG

Post by IvoG »

In diezelfde kalenderthread staat hetvolgende bericht:

IvoG wrote:Bij de volgende evenementen

• 7 & 8 mei 2005, Full Speed Rosmalen.
• 2 & 3 juli 2005, Full Speed Zandvoort
• 24 & 25 september 2005, Full Speed Zwolle

zal de Type-R Club Benelux niet staan. Wij hebben voor Rosmalen geen plaats gekregen en zijn de laatste keer in Zwolle niet netjes behandeld, dus kiezen wij ervoor om de eer aan onszelf te houden en dit jaar niet naar enige editie van Full Speed te gaan.

Wel alles lezen heren!
accordR alias AccordS

Post by accordR alias AccordS »

ten eerste zijn we NIET geplaatst, ( de opel club deventer is belangrijker dan de enige officiele club uit NL :x )

Ten 2e is het tijdens te vergadering beslist dat we voortaan full-speed schrappen van onze evenementen lijst!!

Over de punten van de vergadering krijg je nog bericht.
Dit komt samen met de clubpas 2005-2006.
Type-S-Boy

Post by Type-S-Boy »

Vandaar.
Civic Type S
ITR1689

Post by ITR1689 »

En? Hoe was het, Frank?
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Echt heel jammer dat hier niet meer Nederlanders naar toe gekomen zijn!
Het was een pokke eind rijden maar zeker de moeite waard! Het was op een heel leuk circuit waar zeker de gene die nog wat willen leren rijden met de typeR goed uit de voeten konden.
Zelfs lui die nog nooit op het circuit hadden gereden gingen als een pro over de baan aan het eind van de dag.

Er waren verder veel duitsers en oostenrijkers waarvan 1 met een 430PK ITR turbo. Hij heeft zeer zeker laten zien dat een turbo ITR ook op het circuit heel kan blijven! Rete snel was dat ding!

Verder was Sven (organisator) met z'n race Integra lekker aan het stoeien met een paar cup-Clio's. Een andere Integra met standaard JDM ITR motor, maar met veel carbon delen (870kilo) liet zien dat gewicht een mega voordeel heeft op het circuit. Die knalde echt waanzinnig hard de bochten uit en op het rechte stuk liep hij echt een stuk harder dan de rest.

Zelf kon ik de rest best aardig bij houden met de B16 en standaard onderstel, maar het wordt wel tijd voor een ander onderstelletje. Het overhangen van de auto is zo extreem dat ik de logo's van de bandwangen afrij!

Al met al een leuk weekend met veel km's (1500), redelijk mazzel gehad met het weer en zeker reden om een mogelijke 2e expo weer te gaan.

Maar dan wel met een grote delegatie nederlanders hoop ik...
IvoG

Post by IvoG »

Leuk 8) Heb jij ook foto's gemaakt?

Betekent dit dat je er in augustus ook bij bent op Spa (minder ver, ook veel Honda's aanwezig)?
BugsM

Post by BugsM »

Hè, heb ik weer, lees ik dit nu pas.....

@gaskleppie Ga je binnenkort nog naar de ring? Mischien dat we daar eens met zn allen kunnen meeten. Wil een keer een weekendje doen en ook wat van de mooie natuur meepakken....
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Natuur? Heb je die daar dan? ;)
Ik heb nog geen plannen, maar nog wel 3 rondjes op m'n 6-ronden kaart dus zeker ga ik nog een keer dit jaar.
BugsM

Post by BugsM »

Maandje geleden nog geweest, na een lange tijd afwezigheid, maar het was weer supergaaf. Behalve dat de civic kuren had op terugweg... :cry:

Vorig jaar met de r6 wel op de ring geweest, dit jaar nog wat ronden maken met de civic. Wel wanneer de andere remmen erop zitten....
BugsM

Post by BugsM »

Image

Image

Image

Image

@gaskleppie Hoeveel ITR's waren er nu eigenlijk? Vind de amerikaans versie ook altijd leuk om te volgen via foto's en video's.
BugsM

Post by BugsM »

Hier nog een filmpje waar gaskleppie ook voorbij komt zetten. (als ie de enige ned. was)...

FILMPJE
HondArd

Post by HondArd »

:( Link werkt niet :(
Locked