ITR,welke km stand
ITR,welke km stand
Bij welke km-stand moet de distributieriem vervangen worden bij een ITR ?? en wat kost ongeveer zo'n geintje ??bij een garage.
Normaal bij 100.000km.
Zie HIER voor meer info. Je kent het uurtarief dus reken maar uit. Vergeet de Search knop niet want dit topic stond 10 topics hieronder. :wink:
Zie HIER voor meer info. Je kent het uurtarief dus reken maar uit. Vergeet de Search knop niet want dit topic stond 10 topics hieronder. :wink:
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
VTECCIE wrote:Normaal bij 100.000km.
Yep,dat stukje had ik al gelezen,maar er zit toch altijd flink wat prijsverschil in,daarom dacht ik,ik vraag het ff zodat iedereen die het al heeft laten doen,hier wat bedragen neer zou zetten.
Maar nou las ik in een topic dat iemand al bij ronde de 80.000 km zijn koppeling had moeten vervangen.
Dat vind ik persoonlijk behoorlijk vroeg,is dat een zwak punt van een ITR of heeft die gozer gewoon pech gehad 8) ??
Je zegt het zelf al, één iemand dus die heeft helaas pech gehad.
Ik heb hier (in 2 jaar) verder vrijwel niemand gehoord met koppelingsproblemen.

Ik heb hier (in 2 jaar) verder vrijwel niemand gehoord met koppelingsproblemen.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
itr-1895 wrote:ik ben deze week ff bij de dealer geweest en die zij dat de riem 100.000km mee ging of max. 6 jaar.
ik heb dus een afspraak gemaakt voor maandag a.s.
en dan kan ik wel even posten wat dat kosten moet :wink:
Dan zijn die riemen ineens een stuk(je) betrouwbaarder geworden, lijkt me. Bij een 92er CRX is het interval 100.000km of 5 jaar.
-
Re: ITR,welke km stand
xcrxdohcx wrote:Bij welke km-stand moet de distributieriem vervangen worden bij een ITR ?? en wat kost ongeveer zo'n geintje ??bij een garage.
nouw ik heb dus vandaag ff de distributieriem laten vervangen.
vervangen + nieuwe olie en filter en pakingen.
koste mij een 275 euro :wink:
incl.montage
Re: ITR,welke km stand
itr-1895 wrote:xcrxdohcx wrote:Bij welke km-stand moet de distributieriem vervangen worden bij een ITR ?? en wat kost ongeveer zo'n geintje ??bij een garage.
nouw ik heb dus vandaag ff de distributieriem laten vervangen.
vervangen + nieuwe olie en filter en pakingen.
koste mij een 275 euro :wink:
incl.montage
Ohw,dat valt nog mee
Bedankt
bij mij was een stuk metaal afgebroken wat rondom een radiaalveer zat volgens mij, tijdje terug op HT een topic gezien met iemand met zelfde probleem en precies hetzelfde stuk was was afgebroken, zelfde plaats, en op zelfde breekpunten.. was schijnbaar een zwak punt van de itr koppeling stond erbij....
Hallo mensen,
Ik ken een prima monteur in den haag, hem kan je gewoon THE HONDA dokter noemen, Distrubutie riem vervangen? heel goed koop, goedkoper dan een honda dealer, en hij doet het ook goed. Zelfs Honda SONOY, (den haag) vroeg hem op daar te komen klussen, (zwart werk) dus....
als je een keer iets wilt doen, bel me 0618953991
Ik ken een prima monteur in den haag, hem kan je gewoon THE HONDA dokter noemen, Distrubutie riem vervangen? heel goed koop, goedkoper dan een honda dealer, en hij doet het ook goed. Zelfs Honda SONOY, (den haag) vroeg hem op daar te komen klussen, (zwart werk) dus....
als je een keer iets wilt doen, bel me 0618953991