bestellen delen itr...

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
BugsM

bestellen delen itr...

Post by BugsM »

Wilde vandaag wat pakkingen bestellen voor mijn itr gasklep/intake en nog wat spul. Nu stuit ik op het volgende probleem; de dealer wil niets bestellen zonder chassisnummer van de auto.

Wie helpt me even uit de brand en mailt of pm't ff zn chassisnummer van zijn itr met b18c6. Ik weet dat het een rare vraag is, maar weet geen andere oplossing op dit moment.

Wil wel graag bij deze dealert wat bestellen ivm de korting.

bvd

Marcel

[email="mhtenhove@hotmail.com"]mhtenhove@hotmail.com[/email]
rallyintegraR

Post by rallyintegraR »

Ik ken dat probleem, mijn dealer gaat ook zo te werk.

Ik heb hier een chassisnummer van een afgebroken ITR nummer 728
NR is: JHMDC2310WS000728 BWJ:'98

succes :wink:
Nyther

Post by Nyther »

dat probleem had ik laats ook, de nerd wilde me geen uitlaatpakking meegeven, ik zeg nog, dat staat gewoon in je computer kijk maar ff op dc2 of integra type-r uit 1998 maar dat weigerde hij...

kon ik wat buiten in de regen me chassisnummer gaan opschrijven voor hem ( had papiere nie bij me ) :(
HONDA

Post by HONDA »

Vreemd, ik heb nog nooit mijn nummer hoeven geven en ik heb al zat besteld. Ik heb ook NSX onderdelen gekocht en ook daarvoor was geen nummer nodig.

Jullie hebben gewoon een zeikerige dealer. :D
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
rallyintegraR

Post by rallyintegraR »

Die van mij is eigenlijk een Opel Dealer die sinds vorig jaar ook Honda verdeelt. Als je Opel onderdelen besteld in het magazijn is dat altijd op chassisnummer. Bij Opel kunnen ze nu éénmaal niets van de eerste keer goed maken en daarom worden er veel onderdelen door de loop van het jaar aangepast :lol: Ze denken dat dat bij Honda ook zo is. Toen ik die gasten, de eerste keer dat ik daar kwam, vertelde dat m'n Honda motortje 9500 toeren draaide kregen ze bijna een beroerte :lol:
BugsM

Post by BugsM »

rallyintegraR wrote:Ik ken dat probleem, mijn dealer gaat ook zo te werk.

Ik heb hier een chassisnummer van een afgebroken ITR nummer 728
NR is: JHMDC2310WS000728 BWJ:'98

succes :wink:

Zit er trouwens nog verschil in nederlandse en belgische EPC? Ik neem aan dit een belgische itr is en kent de EPC in NL deze auto wel?

Ik ga er vanuit dat alle chassisnummers beschikbaar zijn via EPC, maar wie kan hier duidelijkheid over scheppen....
BugsM

Post by BugsM »

VTECCIE wrote:Vreemd, ik heb nog nooit mijn nummer hoeven geven en ik heb al zat besteld. Ik heb ook NSX onderdelen gekocht en ook daarvoor was geen nummer nodig.

Jullie hebben gewoon een zeikerige dealer. :D

Ligt eraan welke persoon je voor hebt. De beste man was bang, omdat hij nog nooit iets besteld had voor een itr (omdat ze er geen in onderhoud hadden cq verkocht hadden), dat hij strax, als het verkeerd was, met de delen zou blijven zitten.
Blijft natuurlijk een beetje onzin, want ik bestel wat van een vreemde auto. Dus als ik motorcode en type auto doorgeef of chassisnummer, dat maakt dan niet meer uit. Maar ik had geen zin om telefonisch daar verder op in te gaan....
BugsM

Post by BugsM »

rallyintegraR wrote:Die van mij is eigenlijk een Opel Dealer die sinds vorig jaar ook Honda verdeelt. Als je Opel onderdelen besteld in het magazijn is dat altijd op chassisnummer.

Gebeurt bij honda ook, want zo krijg je direct de goede auto met zijn uitvoeringen etc... Ik weet uit ervaring dat dat het snelst en betrouwbaarst werkt. Alleen jammer dat ze daar af en toe niet van af willen wijken...
BugsM

Post by BugsM »

Tis gelukt :D

Was 170 euro kwijt aan pakkingen en rommel. Verkijk je je toch wel op. De klepsteelrubbers waren zon 5 euro ex ps. Hmm valt mee, zul je denken...., maar heb er 16 nodig :cry: Ach tis ook voor een goed doel :twisted:

Hopen dat er dit weekend tijd over is om met de intake bezig te gaan. Loont het om btw de injectoren ultrasoon te reinigen en wat zijn hier de kosten van? Zoveel werk is het toch niet?...

groeten
Locked