Ik ga binnenkort 3 weekjes op vakantie in zuid zweden en we gaan dat doen met de ITR.
Ik moet hiervoor door Nederland ---> Duitsland ---> Denemarken ---> en dan Zweden.
Nu tank ik ALTIJD 98 bij de BP.
Shell bijvoorbeeld heeft als hoogst 97, maar ik wil 98.
Als ik door bovenstaande landen rij, kan iemand mij dan vertellen waar (welke benzine stations) de gewilde 98 leveren ????, en of er wel 98 bestaat (lijkt mij wel) in Zweden......
Het lijkt mij allemaal van wel.....maar toch..... :wink:
Langzamerhand is er geen super 98 meer te verkrijgen bij de Shell stations. De V-power schijnt ron 97 te zijn, maar laatst zei iemand weer dat het gewoon ron 95 is....
Ik ga iig overstappen naar BP, waar de BP Ultimate de superplus 98 vervangt. Deze Ultimate heeft ook ron 98, dus op naar de freebees! :-)
typeR2004 wrote:Ik ga iig overstappen naar BP, waar de BP Ultimate de superplus 98 vervangt. Deze Ultimate heeft ook ron 98, dus op naar de freebees! :-)
En? Wat zijn de bevindingen? Ik ga het ook maar 'ns proberen.
BP Ultimate moet dus de Super Plus 98 vervangen, hoe zit het dan met de prijzen? Is die vergelijkbaar met RON 98 of ligt die iets hoger? Ben al lang niet meer bij BP geweest trouwens.
er stond vandaag ook een stukje in de telegraaf (advertentie)
dat de total vanaf morgen ook een nieuwe bezine heeft die beter en zuinger blijkt te zijn :roll:
mischien ook maar eens bij de total tanken dan.
ik alleen geen idee waar een total zit :-?
Ach ja mijn winst is die 40km meer, laat de shell maar voelen dat ze verkeerd zitten met hun v-power :wink: Wel jammer voor de airmiles, wordt freebees sparen jongens :lol:
even iets anders op dit benzine onderwerp gaat er nu in een civic type R EP3 gewoon 95??? een dealer waar ik was wezen kijken vertelde mij dit..
of is dit complete lulkoek? want de andere R modellen gaat 98 in. het zou te maken hebben met europees aangepaste computer zei de verkoper.