Ik heb problemen met mijn itr bij de keuring,
nml bij het remmen werkt in het begin alles goed maar bij het doorduwen komt er meer druk rechts dan links.
Ondertussen is de linkerremklauw al vervangen maar het probleem blijft.
Is er iets bij jullie bekend van dit probleem, mischien ivm de remkrachtverdeler?
thanks
problemen met remdruk
En Filip is??
Stel je eens voor in het daarvoor bedoelde forumgedeelte zodat wij weten tegen wie we het hebben.

Stel je eens voor in het daarvoor bedoelde forumgedeelte zodat wij weten tegen wie we het hebben.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
- Gaskleppie
Dat had ik ook tijdens de RDW keuring. Presies hetzelfde! Het eerste stuk trappen gaan ze perfect gelijk op en het laatste stukje gaan ze scheef.
Bij mij was het alleen bij de achterremmen. Toen ben ik de boel even goed warm gaan remmen in de hoop dat allen een beetje los zou komen.
Toen werd het een stukje beter, maar niet genoeg.
Maar met een beetje overtuigend lullen dat het kwam doordat hij al een tijdje stil gestaan had en dat het vast wel weer los zou komen als ik maar meer zou gaan rijden keurde hij hem toch goed..
Daarna alles nagezien en blokken vervangen, nooit wat van gemerkt dat het scheef remde..
Bij mij was het alleen bij de achterremmen. Toen ben ik de boel even goed warm gaan remmen in de hoop dat allen een beetje los zou komen.
Toen werd het een stukje beter, maar niet genoeg.
Maar met een beetje overtuigend lullen dat het kwam doordat hij al een tijdje stil gestaan had en dat het vast wel weer los zou komen als ik maar meer zou gaan rijden keurde hij hem toch goed..

Daarna alles nagezien en blokken vervangen, nooit wat van gemerkt dat het scheef remde..