The changes to the JGTC Honda NSX race cars were apparently so fundamental that Honda had to make a certain number of road legal vehicles to comply with the JGTC rules.
Only five NSX-R GT models will be made (production will start in August) and all of them had already been sold.
zeer vette bak maar waarom veranderen ze de look en niet de pk's ze blijven altijd bij 280 pk :?: (zijn de meeste japanse niet turbo wagens niet onder de 280pk) :?: :idea:
jimmy wrote:zeer vette bak maar waarom veranderen ze de look en niet de pk's ze blijven altijd bij 280 pk :?: (zijn de meeste japanse niet turbo wagens niet onder de 280pk) :?: :idea:
Ik geloof dat er in Japan wettelijk geen wagens met meer dan 280pk mogen gemaakt (verkocht) worden.
Voodoo wrote:Alsof 280 pk al niet genoeg is...G! :-? :lol:
280PK? dat heeft een EVO tegenwoordig ook minimaal, en een WRX zit er dicht tegen. Ben je net 1 van de 5 gelukkige bezitters van een NSX-R, word je nog gepasseerd door een 4WD rallykanon.
rechtuit hard gaan is wat anders dan hard door de bochten gaan op een circuit, that's what Honda is all about :wink:
Lamborgini Gallardo en Murcielago worden op een kort bochtig circuit snot gereden door een nsx-R.
En hun doen het met 500+pk's.
Nu de 280pk grens in Japan is opgeheven zullen we binnenkort wat meer Japanse concurrerende snelweg sprinters erbij krijgen.
Ach ja, tis maar wat je leuk vind. geef mij maar wat bochten en een leuk circuitje :wink:
Als het me om rechte lijn sprinten gaat kocht ik wel een impreza :wink: