Ha die Gerhard, of moet ik zeggen Gait.
Welkom bij de club van R'etjes.
Moet zeggen nadat ik in de jouw CTR heb gereden ik getwijfeld heb of ik er goed aan gedaan heb een ATR te kopen.
Wat rijdt zo'n ding super, alleen jammer dat ie twee deuren heeft.
Daarom blijf toch maar bij de ATR.
Han
ff_voostellen
Type-R-Boy wrote:Je kan toch ook een turbo met een dumpvalve op een CTR zetten als je het zo erg mist![]()
hehe ja zal wel heftig zijn....bij 3.300 rpm trapt de turbo aan en daarna na 5000rpm ivtec :evil: , maaruh heeft er al iemand zoon 4000+euro mod er op zitten? is trouwens (nog) geen wannahave voor mij
Doat ma heanig an....ma wa rap wat
Gr. Gerhard
Gr. Gerhard
VTECCIE wrote:Je hebt van die fluitjes die je in je uitlaat kunt zetten. Dan lijkt het alsof je een BOV hebt...![]()
![]()
mmm nah zal niet het zelfde zijn alst uit de uitlaat komt.......doet mij denken aan mijn buurjongen met zijn 1.6 vw golf.......met GTI 2.0 16v stickers achterop :wink:
Gr. Gerhard
Gr. Gerhard
Han wrote:Moet zeggen nadat ik in de jouw CTR heb gereden ik getwijfeld heb of ik er goed aan gedaan heb een ATR te kopen.
Wat rijdt zo'n ding super, alleen jammer dat ie twee deuren heeft.
Han
ja han, dat dacht ik ook toen ik "mijn auto zoek gebied van subaru, met honda heb uitgebreidt" <na mijn tetsrit met een crt> en onze andere collega met de 2005 wrx die naast je zat toen je mijn CRT teste had ook iets van :shock: VERHEK dat houd niet op met trekken ZAKT NIX TERUG in toeren!!! :-?
Gr. Gerhard
Gr. Gerhard