accordr wrote:Welkom Gerhard,
ik neem aan dat je 36 bent en 25 feb. bent getrouwd
maar toch nog gefeliciteerd :wink:
Veel plezier. en wie weet tot op een meeting
greets.
AccordR
idd goed gezien :wink:
@ jan wrx moest weg ivm een scheiding, maar wist dat er wel eentje weer zou komen in betere tijden, had een half jaar geleden "bijna" een my 00 full optons gekocht (
http://www.subaruclub.nl/forum/viewtopic.php?p=1988&highlight=#1988) deze heeft 2x de prijs mooste gtt van nederland gewonnen , maar ging net voor mijn neus weg.
Daarna gewoon door blijven zoeken maar met zoiets int achtehoofd, <en vooral voor de prijs waarvoor ik hem kon kopen met al die mods>
was ik sinds een paar weken ïets" ruimer gaan zoeken, ook omdat een collega van mij (ook lid op ut forum hier) een accord TR gekocht had........
ff rondje ingereden.......en dacht...verhek..dat rijd ook wel lekker...,
zo kwam ik vorige week mijn CTR tegen en na een testridje was ik (en mijn vrouw-want die vind impreza`s foeilelijk, maar het geen probleem vond dat ik er weer 1 weer wou) verkocht..snel..geen verval met opschakelen.......en vooral het benzineverbruik tov de wrx maakte mijn keus wat makkelijker, maar de impreza blijft een super autoheb er veel plezier en bekijks mee gehad...dumpvalve zal ik wel missen :wink:
Ok iniedergeval tot zover bedankt voor de leuke reacties en tips (invidea systeem heeft ook mijn voorkeur, vond het onder wrxsjes het mooiste klinken).....Laters :arrow: