Hallo allen,
Kwam vandaag in Amstelveen Dimer tegen, even bijgeluld...en we vroegen ons toch weer af wanneer er weer een meeting georganiseerd zou kunnen worden. Dus hierbij.... :wink:
Groetjes!
Nieuwe Meeting?
De vorige meeting bij Hyper was een puur door mij persoonlijk georganiseerde meeting. De meeting was niet door de club georganiseerd. Mocht er weer animo zijn dan wil ik best weer wat aanrommelen. Geef het maar aan...
Ik weet dat Peter bezig is met het samenstellen van de 2005 club agenda maar het is nu carnaval dus dat kan nog even duren.
Ik kan denk ik wel verklappen dat we dit jaar minder nadrukkelijk aanwezig willen zijn op de verschillende shows en meer de nadruk willen leggen op de club met de daarbij behorende meetings en uitjes. Peter zal hier binnenkort vast nog wel uitsluitsel over geven.
Mijn persoonlijke mening is dat die shows leuk zijn maar ook erg statisch. Je wagen staat daar te blinken en je loopt een rondje. Dat is op zijn tijd leuk maar er zijn ook leukere dingen te verzinnen waarbij de wagen (waar het uiteindelijk om gaat) meer betrokken is.
Ik weet dat Peter bezig is met het samenstellen van de 2005 club agenda maar het is nu carnaval dus dat kan nog even duren.
Ik kan denk ik wel verklappen dat we dit jaar minder nadrukkelijk aanwezig willen zijn op de verschillende shows en meer de nadruk willen leggen op de club met de daarbij behorende meetings en uitjes. Peter zal hier binnenkort vast nog wel uitsluitsel over geven.
Mijn persoonlijke mening is dat die shows leuk zijn maar ook erg statisch. Je wagen staat daar te blinken en je loopt een rondje. Dat is op zijn tijd leuk maar er zijn ook leukere dingen te verzinnen waarbij de wagen (waar het uiteindelijk om gaat) meer betrokken is.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
-
VTECCIE wrote:Dat is op zijn tijd leuk maar er zijn ook leukere dingen te verzinnen waarbij de wagen (waar het uiteindelijk om gaat) meer betrokken is.
Circuitdagen bijv., Of uitjes naar Nuerburgring. Kan iedereen zelf beslissen of ze het circuit opgaan of niet. Op de Ring ben je trouwens gewoon verzekerd.
Dan word ik meteen lid, anders voel ik me niet zo geroepen.