vroegtijdige sinterklaas :)

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
Nyther
Posts: 698
Joined: Wed Nov 12, 2003 5:09 pm

vroegtijdige sinterklaas :)

Post by Nyther »

Image

-ACT koppelingsset
-Fidanza alu vliegwiel
-2x sparco pro racer 3 inch gordels

Kom net van garage af, en het rijd héééérlijk!!

koppeling is ff wenne, stuk harder pedaal maar wat een grip! schakelen gaat ook soepeler en sneller, kortom, beter dus..

vliegwiel merk je ook erggg goed, trekt stuk sneller in de lagere toeren op!

ikke weer blij! :)
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Nice!
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Guest

Post by Guest »

8)
Type-S-Boy
Posts: 667
Joined: Thu Jul 15, 2004 11:28 am
Contact:

Post by Type-S-Boy »

Ziet er goed uit :D
Civic Type S
Guest

Post by Guest »

Dan je beter een koppeling genomen van clutchmasters, B.V Stage 3 deze is zo soepel als die van Honda zelf. Of misschien hebben ze wat weinig vet aan de steekas gedaan.
Nyther
Posts: 698
Joined: Wed Nov 12, 2003 5:09 pm

Post by Nyther »

soepelheid ligt aan de sterkte van drukgroep d8 ik...

maar goed...

waarom ik nieuwe koppeling heb?

http://www.honda-tech.com/zerothread?id=675297

dit is mij precies hetzelfde gebeurt, zelfde probs, en precies hetzelfde stukje metaal wat afbrak...

ik rij 100km snelweg, niks aan hand, neem afrit, sta voor stoplicht en pats, krijg hem niet meer in versnelling, moet heel hard duwen en auto bokte als gek.... dat stukje metaal van koppelingsplaat was afgebroken en tussen de drukgroep en koppelingsplaat komen zitten..
Guest

Post by Guest »

Nyther wrote:soepelheid ligt aan de sterkte van drukgroep d8 ik...

maar goed...

waarom ik nieuwe koppeling heb?

http://www.honda-tech.com/zerothread?id=675297

dit is mij precies hetzelfde gebeurt, zelfde probs, en precies hetzelfde stukje metaal wat afbrak...

ik rij 100km snelweg, niks aan hand, neem afrit, sta voor stoplicht en pats, krijg hem niet meer in versnelling, moet heel hard duwen en auto bokte als gek.... dat stukje metaal van koppelingsplaat was afgebroken en tussen de drukgroep en koppelingsplaat komen zitten..


Het is regelmatig voorkomend geval met die koppeling heb er ook al enkele gehad.
Nu van die drukgroep kan je gelijk hebben het is natuurlijk te zien hoe de drukgroep gebouwd is (Hoe de vingers in de drukgroep staan) zodat je mindere kracht op het pedaal moet zetten maar toch dat de drukgroep de koppeling plaat goed tegen het vliegwiel drukt. Ik heb een clutchmaster stage 3 en die kan zonder problemen 400 pk's handelen. Nu niet dat ik 400 pk heb maar toch bijna. lol
Trouwens die koppling van jou is ook een goede keus hoor.
Frenk
Posts: 17
Joined: Wed Dec 08, 2004 9:47 am

Post by Frenk »

Zo, dat soort dingen zou ik nou nooit krijgen van de sint, of wie dan ook! :)
Locked