accordr wrote:en ik ben het niet helemaal eens met de opmerking dat ATR 's met een l.e. nummer meer waard of een hogere vraagprijs zal hebben.
Toch spreek je dat eerder zelf tegen Peter:
accordr wrote:een vriend van me is ook geintreseerd in die accord bij van Rhoon.
Alleen ik heb het hem afgeraden omdat, * er geen limited nummer aanwezig is in de auto ( is de waarde aanzienlijk minder )
:?:
Als je een auto wil hebben, dan ga je toch kijken? Prijs is belangrijk, maar ook de staat en waar voor je geld. Als er een limited edition plaatje op zit, heb ik dan meer auto? Nee, maar ik kan er wel meer voor vragen, of ben er meer voor kwijt als ik de koper ben. :idea:
Als de limited edition zich zo strekken tot echte onderhuidse verschillen, dan is het een ander geval.
ik bedoelde te zeggen dat ik een ATR niet zal kopen als er geen plaatje inzit ( hij is voor mij dan niks waard )
inderdaad ik ben het met accord R eens.. Het heeft gewoon wat als jij 1 van die 50 speciale autos hebt het heeft gewoon wat maar ieder zijn eigen mening lijkt mij ik heb het er wel voor over om een maandje door te sparen voor een LE thnx dat je bent wezen kijken accord scheelt mij weer 400 km rijden
Wij zitten wellicht (nog?) in het zelfde schuitje dat we opzoek zijn naar een ATR,
die bij van Roon ziet er wel aardig uit, echter de bumper voor zit niet netjes en de motorkap is slecht bijgewerkt. Verder wel alle benodigde onderhoud gehad.
accordr wrote:ik bedoelde te zeggen dat ik een ATR niet zal kopen als er geen plaatje inzit ( hij is voor mij dan niks waard )
Mijn auto zou voor jou dus niks waard zijn, alleen omdat ik het plaatje niet heb? Of omdat ie niet wit is? :roll:
Als je eenmaal echt gereden hebt met de ATR, dan kijk je niet meer om naar zo'n plaatje, dan zegt de staat en de kwaliteiten alles over de auto. Een auto met een plaatje is voor mij niks waard als ie door dat plaatje buiten mijn budget blijft :idea: