Speed & Design
Speed & Design
25 t/m 28 november
Volgens de website staat er een Honda NSX Type-R!
Wie gaat?
Wie gaat?
Re: Speed & Design
Dimer wrote:25 t/m 28 november
Wie gaat?
Kekekeke, ik ben van de partij! 8)
-
Ik heb vandaag telefoon gehad van de organistatie van speed & design.
We hebben hier vorig jaar ook mogen staan met een clubstand ( toen samen met de CRX club Holland.)
Nu vroeg hij mij of wij daar weer een stand wilden opvullen.
Het hoeven niet perse allemaal Type-r 's te zijn ( ik weet niet of hier voldoende animo voor is ) maar ze moeten wel een in een showstaat zijn !!!!!
Dus wie van jullie wil hier staan?
Ik kan zelf niet , want ik zit zelf nog bij een C.V. vereniging en wij hebben afgelopen zaterdag het Oeteldonks Kwekfestijn gewonnen, en we hebben er nu veel verplichtingen erbij gekregen wat betreft optedens.) :lol:
let op: de auto's moeten woensdag avond al naar binnen bij de jaarbeurs en mogen pas zondag na 17:30 uur weer de hal uit!!!
Ik heb hier vorig jaar zelf gestaan, en vond het toen wel een geslaagde week . ( we stonden toen als enige van alle autoclubs )
Laat maar eens wat horen wat jullie vinden.
Gr. Peter
We hebben hier vorig jaar ook mogen staan met een clubstand ( toen samen met de CRX club Holland.)
Nu vroeg hij mij of wij daar weer een stand wilden opvullen.
Het hoeven niet perse allemaal Type-r 's te zijn ( ik weet niet of hier voldoende animo voor is ) maar ze moeten wel een in een showstaat zijn !!!!!
Dus wie van jullie wil hier staan?
Ik kan zelf niet , want ik zit zelf nog bij een C.V. vereniging en wij hebben afgelopen zaterdag het Oeteldonks Kwekfestijn gewonnen, en we hebben er nu veel verplichtingen erbij gekregen wat betreft optedens.) :lol:
let op: de auto's moeten woensdag avond al naar binnen bij de jaarbeurs en mogen pas zondag na 17:30 uur weer de hal uit!!!
Ik heb hier vorig jaar zelf gestaan, en vond het toen wel een geslaagde week . ( we stonden toen als enige van alle autoclubs )
Laat maar eens wat horen wat jullie vinden.
Gr. Peter
-
Dat is waar maar er zijn nog 10 andere shows in datzelfde jaar die ook dezelfde wagens laten zien.
Ik begrijp uit je vorige reactie dat Brielle er ook niet in zit voor je?
Ik begrijp uit je vorige reactie dat Brielle er ook niet in zit voor je?
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
-