Racecurcus heb ik een keer samen met Robert-Jan (TCC) gedaan bij Bleekemoolen.
??? Ik ben toen 2 keer wezen kijken toen RJ z'n race cusus deed en heb jou niet gezien? Hoe kan dat?
Jij was er zeker de eerste 2 dagen. Ik was er alleen de laatste dag (Final Preperation voor race licentie) omdat ik al eerder een race cursus heb gehad en al enige circuit ervaring had. Ik wilde eigenlijk toen licentie gaan halen erna, maar deed het niet omdat het maar 1 jaar geldig is.
Als je mij niet gelooft, moet je maar Robert-Jan vragen. Hij reed nog een deuk in zijn groene J/R supercharged Civic (rechtsachter) die laatste dag.
Ik ging trouwens meteen het circuit op met de ITR toen ik em kocht 3,5 jaar geleden (Honda days 2001). Iedereen verklaarde me voor gek. Auto was splinternieuw en had maar 10.000 km gelopen toen...
ITR1689 wrote:Is iemand hier toen nog geweest? (1-7-2001)
oui oui!
Mijn mams had dit samen met Honda NL en de Europese NSX club georganiseerd :-)
Aan het einde van het weekend waren alle Honda vlaggen verdwenen Ik heb nog wel leuke video opnamens vanuit de Sol van Eus, vanuit de NSX tijdens een race en natuurlijk van buitenaf.
ITR1689 wrote:Is iemand hier toen nog geweest? (1-7-2001)
oui oui!
Mijn mams had dit samen met Honda NL en de Europese NSX club georganiseerd :-)
Aan het einde van het weekend waren alle Honda vlaggen verdwenen Ik heb nog wel leuke video opnamens vanuit de Sol van Eus, vanuit de NSX tijdens een race en natuurlijk van buitenaf.
Waarom niet volgend jaar opnieuw, met nog wat andere clubs uit het buitenland erbij? :idea:
die Janneke van Honda NL was nogal lastig en lag nogal vaak in de knoop met de voorzitter van de NSX club. Volgens mij had de NSX club geen zin meer om het in NL te doen, iig niet op Zandvoort. Het was wel qua publiek en van alles er omheen het succesvolste Honda event/race van de NSX club ooit!