na de winter word de mijne volledig herspoten.
natuurlijk terug in het wit 8)
heb ooit eens gehoord dat de jdm itr een ander soort wit heeft(andere tint) weet hier iemand hier iets van?
het zal waarschijnlijk wel dezelfde kleurcode zijn(NH-0) maar een andere tint,of is dit totaal niet juist? :-?
kleur jdm itr
Een andere tint NH-0 bestaat niet. Die kleurcodes zijn juist voor alle verfmengers hetzelfde. Auto's verkleuren wel en dat verklaart de andere tinten NH-0.
Japanse Integra's hebben dus dezelfde basiskleur als ons.
Waarom wordt de wagen gespoten? Schade, lelijke lak of verkleuringen?
Japanse Integra's hebben dus dezelfde basiskleur als ons.
Waarom wordt de wagen gespoten? Schade, lelijke lak of verkleuringen?
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
normaal was enkel voorzien om de voorbumper met motorkap te herspuiten wegens steenslag.
ook is het interieur gestript en word aan de binnenzijde ook gespoten+rolbeugel.
vorige week toen ik hem een het poetsen was zag ik dat er iemand ergens met de deur in mijn achterflank heeft gestoten en er is nogal een opvallend blutsje in :evil: ,daarom heb ik besloten om dan maar helemaal binnen en buiten te spuiten
ook is het interieur gestript en word aan de binnenzijde ook gespoten+rolbeugel.
vorige week toen ik hem een het poetsen was zag ik dat er iemand ergens met de deur in mijn achterflank heeft gestoten en er is nogal een opvallend blutsje in :evil: ,daarom heb ik besloten om dan maar helemaal binnen en buiten te spuiten