FULL-SPEED Zwolle
-
-
opel club drenthe heeft gewonnen,
citrosport was 3e maar geheel onterecht :x , ze hadden alles via de importeur gekregen en nagenoeg niks zelf gemaakt!!!!
ik ben zelf zeeeeeer terleurgesteld in de organistatie :cry:
de regels die hun van te voren hanteren werden helemaal niet nageleefd.
we zijn verhaal wezen halen bij de org. en die zeiden dat ze beoordeeld hadden op idee, handwerk en thema ( vraag me eigen af waaaaaar dat ze gekeken hebben.)
we hadden ons anoniem gehouden , maar ze wisten gelijk wie we waren en ze vonden toch ook wel dat wij de mooiste stand hadden en ze hebben ons beloofd met ons contact op te nemen over hoe en wat ( er komt zeker een staartje aan !!!!! )
want o.a. opel power nederland was zeer kwaad ( en terecht )
meer volgt...............................................................
gr. accordR
citrosport was 3e maar geheel onterecht :x , ze hadden alles via de importeur gekregen en nagenoeg niks zelf gemaakt!!!!
ik ben zelf zeeeeeer terleurgesteld in de organistatie :cry:
de regels die hun van te voren hanteren werden helemaal niet nageleefd.
we zijn verhaal wezen halen bij de org. en die zeiden dat ze beoordeeld hadden op idee, handwerk en thema ( vraag me eigen af waaaaaar dat ze gekeken hebben.)
we hadden ons anoniem gehouden , maar ze wisten gelijk wie we waren en ze vonden toch ook wel dat wij de mooiste stand hadden en ze hebben ons beloofd met ons contact op te nemen over hoe en wat ( er komt zeker een staartje aan !!!!! )
want o.a. opel power nederland was zeer kwaad ( en terecht )
meer volgt...............................................................
gr. accordR
Was je aan het rellen Peet?
:twisted:
Vond trouwens de Type-R stand wel grappig afbreken, leek wel of ze beetje erg pissed waren dat ze niets gewonnen hadden
Idd ik geloof dat ze er heel erg de P in hadden, anders ga je niet zo om met je teder opgebouwde stand.
Ze trapten idd alles kapot en om, whaha!
:twisted:
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
-
Quote:
Vond trouwens de Type-R stand wel grappig afbreken, leek wel of ze beetje erg pissed waren dat ze niets gewonnen hadden
Quote:
Idd ik geloof dat ze er heel erg de P in hadden, anders ga je niet zo om met je teder opgebouwde stand.
Quote:
Ze trapten idd alles kapot en om, whaha!
nee de stand moest toch kapot omdat mijn werkplaats voor 50% verhuurd was kon ik niks meer opslaan !!! :lol:
ik vond het trouwens wel geinig!! :lol:
ik was wel teleurgesteld maar daar ben ik meestal wel weer snel overheen.
toch zat lol gehad afgelopen weekend
( p.s. op welk forum stond het eigenlijk ?)
-
-
Hoi,
Ik heb de film en de foto's van de full-speed zwolle 2004 ff op de website gezet.
http://WWW.RACH.NL
onder het kopje "picture gallery" heb je fotos (archive9) en
movie2 is de film die we hebben opgenomen tijdens de zaterdag.
Groet,
Donny
Ik heb de film en de foto's van de full-speed zwolle 2004 ff op de website gezet.
http://WWW.RACH.NL
onder het kopje "picture gallery" heb je fotos (archive9) en
movie2 is de film die we hebben opgenomen tijdens de zaterdag.
Groet,
Donny
-
-
-
-
-
-
-