ITR1689 wrote:Ik zou pas V-AFC kopen als je al weet wat je met de motor gaat doen, anders moet je mischien weer iets anders kopen zoals Hondata/PowerFC etc..
Trouwens, wordt het een full showauto of half straat half circuit auto?
Of half straat half show?
Ik wil alles gaan aanpakken...
er komt een leuke ice installatie in kofferbak ( rockford fosgate )
nieuwe lichte velgen, bridgestone potenza's s-03 erop
een big brake kit, interuer word nog aangepakt, 3 meters inr aamstijlhouder + 2 meters in dashboard... eens kijken of ik die nep carbon delen kan vervangen door echt carbon...
sparco pro racer 3 inch 4 punts gordels
carbon motorkap vis racing, bomex bodykit
onder de kap worden de schroeven vervangen door verchroomde schroeven en kleine delen onder kap worden verchroomt
en dan is het nog maar de vraag hoe ik het blok ( laat ) tunen....
er komt zowieso een toda of spoon lichter vliegwiel op.... en ik heb al een kompleet uitlaatsysteem eronder hangen
ik wil dolgraag iets met boost... nu heb ik de mogelijkheid om samen met DJrolo van showoffimports iets te gaan aanschaffen en laten tunen ( scheelt ENORM in kosten!! ) en dan moet de keus gaan vallen op:
- JRSC met Hondata en waterkoeling en afstellen op dyno
-Vortech ( zit ook een soort computer bij ) en afstellen op dyno
-n/a verder tunen met skunk2 cams, apexi vafc2, en een 60PK NXL kit
maar alles zal traag gaan, ik koop beetje bij beetje... tis een jarenplan en geen maandenplan
Maar ik ben nog druk bezig met het leren hoe alles precies inelkaar zit en werkt... ik snap de meeste termen allemaal wel en ook hoe het werkt maar de fijnere technische achtergrond weet ik niet zo veel vanaf helaas..
maar ik probeer omzoveel mogelijk te leren! ik lees ook bijna alles op honda-tech maar soms word de data me al te veel...
sorry dat ik soms hier zo veel vraag en af en toe... maar ik wil graag zelf ook wat meer "verstand" erover hebben.... ( respect to frank! )
greets, Kevin